اخبار و رویدادها: تشکیل دومین جلسه شورای دانشگاه شاهرود در سال جاری

تشکیل دومین جلسه شورای دانشگاه شاهرود در سال جاری
سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۴- ۱۵:۳۲:۰۵



دومین جلسه شورای دانشگاه شاهرود در سال جاری با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، بحث و بررسی برنامه راهبردی دانشگاه، بررسی شیوه نامه پذیرش دانشجویان ممتاز و راه اندازی رشته های جدید از جمله موضوعات دومین جلسه شورای این دانشگاه در سال جدید بود.

همچنین در این جلسه  آئین نامه نشریات دانشگاه به تصویب رسید.

شورای دانشگاه دومین رکن سیاست گذار بعد از هیات امنا است که به تنظیم سیاست ها و برنامه های جاری بر اساس سیاست های کلان مصوب در هیات امنا و سایر مراجع ذیصلاح می پردازد.

ارزیابی کلی عملکرد دانشگاه، بررسی و تصویب دورها و رشته های آموزشی جدید و برنامه های آن، بررسی و تصویب ضوابط تعیین شده در راستای همکاری موسسه با موسسات دولتی و غیر دولتی داخلی و خارجی با رعایت قوانین و مقررات موضوعه، بررسی و تایید برنامه های پذیرش دانشجو توسط دنشکده ها مبتنی بر بودجه و امکانات موسسه در راستای اجرای تکالیف مندرج در برنامه های توسعه کشور از جمله وظایف شورای دانشگاه است.

بررسی و تصویب برنامه های پیشنهادی آموزشی و پژوهشی کوتاه مدت، بررسی گزارش تحلیلی ارائه شده توسط واحدهای ذیربط در خصوص مشکلات تربیتی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و فناوری، پشتیبانی و خدماتی به منظور ارائه راه کارهای سازنده و عملی جهت رفع کاستی ها و تدوین و تصویب آیین نامه های داخلی شورا و کمیته های آن  را می توان از  دیگر وظایف شورای دانشگاه عنوان کرد.

12345