اخبار و رویدادها: آزمون سراسری 94 باشرکت سه هزارو454 داوطلب دردانشگاه شاهرودبرگزارشد

آزمون سراسری 94 باشرکت سه هزارو454 داوطلب دردانشگاه شاهرودبرگزارشد
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴- ۱۲:۲۹:۰۳

آزمون سراسری 94 باشرکت سه هزارو454 داوطلب دردانشگاه شاهرودبرگزارشد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود گفت: آزمون سراسری 94 با شرکت سه هزار و 454 داوطلب همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد عطایی افزود: آزمون سراسری 94، پنج شنبه و جمعه بیست ویکم و بیست و دوم خردادماه سال جاری طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر در دانشکده صنایع و مدیریت و دانشکده فیزیک این دانشگاه برگزار شد.

وی تصریح کرد:صبح روز پنج شنبه 639 نفر از داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و 627 نفر نیز در رشته علوم انسانی به رقابت پرداختند و در نوبت عصر هم 117 نفر از داوطلبان گروه آزمایشی هنر در آزمون سراسری در دانشگاه شاهرود شرکت داشتند.

دکتر عطایی اظهار داشت: یک هزار و 724 نفر داوطلب رشته  تجربی صبح جمعه و  تعداد 347 نفر داوطلب رشته زبان های خارجی هم بعد ظهر جمعه بیست و دوم خردادماه سال جاری  با هم رقابت کردند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود در پایان خاطر نشان کرد: از مجموع هشت هزار و 800 داوطلب کنکور سراسری در استان سمنان، تعداد سه هزار و 454 نفر در حوزه امتحانی این دانشگاه حضور داشتند.

آزمون سراسری 94 در حوزه های امتحانی استان سمنان شامل شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 

 

 

12345