اخبار و رویدادها: عملیات تعمیر و بازسازی اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود با کمک خیرین

عملیات تعمیر و بازسازی اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود با کمک خیرین
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴- ۰۷:۲۲:۱۶



پس از آغاز عملیات بازسازی جاده اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود با همت آقای علیرضا ابراهیمیان خیر شاهرودی، عملیات تعمیر و توسعه عمرانی اردوگاه به کمک خیرین در روز ولادت حضرت مهدی (عج) آغاز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ عملیات تعمیر و بازسازی جاده و اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود با کمک خیرین در دست انجام است. رئیس دانشگاه شاهرود، در بازدید از اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود عنوان نمود که به همت آقای علیرضا ابراهیمیان یکی از خیرین شاهرودی، عملیات بازسازی جاده اردوگاه با شور و انرژی بسیار در دست انجام است. رئیس دانشگاه گفت: دعا می کنیم که خداوند به قدم های او برکت دهد و گفت که کار برای رضای خدا می ماند و از ثمر آن همه بهره مند می شوند.






















وی ادامه داد که پس از آنکه آقای ابراهیمیان عزیز با نورافشانی،  دل همه ما را روشن نمود، با امید زیاد عملیات تعمیر و توسعه عمرانی اردوگاه آموزشی دانشگاه شاهرود را در روز ولادت حضرت مهدی علیه السلام (عج) آغاز نمودیم و با کمک خیرین عزیز در دست انجام است. ساخت نمازخانه، انجام کاشی و سرامیک سرویس ها و آشپزخانه، اجرای روشنایی محوطه و تعمیر سیم کشی، تعمیر اتاق ها، اجرای زمین بازی چند منظوره، اجرای زمین بازی چمن، باز سازی اتاقک های چوبی، توسعه محوطه سازی و آلاچیق ها، اجرای پارکینگ و سایر اقدامات با کمک خیرین در دستور کار تعمیر و بازسازی اردوگاه قرار دارد.

دکتر فاتح، به حجم عملیات و میزان تخریب وسیع جاده اشاره کرد و گفت: بازسازی جاده، کار فنی زیادی را می طلبد. تعریض جاده به عرض ۶ متر و آماده سازی آن تا مرحله آسفالت و انحراف مسیر سیل در طول رودخانه برای مصون ماندن جاده از تهدید سیل، نیازمند راه سازی  اساسی است.

برخورداری اردوگاه از آب گوارا، هوای دل‍‍پذیر، فضای سبز، محیط زیست و جاذبه های طبیعی منحصر به فرد، وجود معدن آموزشی و انواع آموزه های زمین شناسی، سالن همایش، خوابگاه، اتاق ها، آلاچیق ها و سکو ها در لابلای درختان همگی امکاناتی هستند که از آنجا یک اردوگاه آموزشی زیبا و چشم نواز ساخته است. جاذبه های گردشگری و امکانات آموزشی اردوگاه می تواند خدمات شایسته ای را  به دانشجویان، همشهریان و هموطنان عزیز ارائه نماید. وی گفت که به زودی اردوگاه از دانشجویان زایر امام رضا علیه السلام پذیرایی می نماید.













12345