اخبار و رویدادها: دور نهایی مسابقات آمادگی جسمانی در خوابگاه دختران شاهرود

دور نهایی مسابقات آمادگی جسمانی در خوابگاه دختران شاهرود
یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴- ۱۹:۵۲:۳۰



کارشناس تربیت بدنی خواهران دانشگاه شاهرود از برگزاری دورنهایی مسابقات آمادگی جسمانی به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه های دانشجویی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، معصومه ناظمی افزود: دور نهایی مسابقات آمادگی جسمانی با شرکت 42 نفر در سالن حجاب خوابگاه دختران هفت تیر برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها که به سرپرستی مریم ناظمی برگزار شد مریم حقانی در رشته مکانیک اول شد، نازنین ملک زاده در رشته عمران به مقام دوم رسید و فاطمه میری در رشته تربیت بدنی نیز بر سکوی سوم قرار گرفت.

ناظمی اظهار داشت: یک دور مسابقات آمادگی جسمانی نیز  با شرکت 17 نفر در خوابگاه  دختران میر ابوطالب دانشگاه شاهرود برگزار شد.

وی تصریح کرد: در پایان این دوره از رقابت ها، شهلا زرابی راد در رشته رباتیک، فهیمه افضل پودر در رشته تربیت بدنی و فاطمه سعادتی در رشته حسابداری به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آوردند.

کارشناس تربیت بدنی خواهران دانشگاه شاهرود خاطر نشان کرد: رقابت های ورزشی گرامیداشت هفته خوابگاه های دانشجویی در خوابگاه خواهران این دانشگاه از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا سی و یکم این ماه ادامه داشت.
12345