اخبار و رویدادها: برگزاری انتخابات کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه شاهرود

برگزاری انتخابات کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴- ۱۵:۲۸:۱۳



برگزاری انتخابات کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه شاهرود

مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه شاهرود از برگزاری انتخابات کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی این دانشگاه، دوشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر مهدی برادران افزود: در انتخابات کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی این دانشگاه که دوشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود،  کانون قرآن و عترت، مهر امام  علی(ع)، حج و زیارت، گردشگری، فیلم و عکس، ادبی، دختران یاس، محیط زیست، موسیقی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی و هلال احمر حضور دارند.

وی تصریح کرد: هر ساله مجمع عمومی، پنج نفر از داوطلبین عضویت شورای مرکزی کانون را به عنوان اعضای اصلی شورای مرکزی و دو نفر نیز به عنوان علی البدل به مدت یک سال انتخاب  و  سپس از میان آنها یک نفر به عنوان دبیر کانون با همکاری سایر اعضا به فعالیت می پردازد.

دکتر برادران اظهار داشت: شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی که متشکل از دبیران کانون ها هستند در جلسات هفتگی به بررسی طرح های پیشنهادی می پردازند.

مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه شاهرود با بیان اینکه در حال حاضر 11 کانون دانشجویی در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند افزود: این مجموعه از مهمترین نهادهای دانشجویی به شمار می رود و زیر مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه است.

وی گفت: نوآوری در فرهنگ و مناسبات اجتماعی، پرورش خلاقیت ها و استعدادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی جامعه دانشگاهی، زمینه سازی برای توسعه مهارت ها و توانایی های فکری و فرهنگی دانشجویان،  کمک به برنامه ریزی آموزشی و پژوهشی  در تربیت نیروی انسانی خلاق از اهداف پایه گذاران این کانون ها است.

برادران تصریح کرد: دانشجویان با توجه به علاقه خود می توانند به عضویت این کانون ها در آمده و علاوه بر مشارکت در کار گروهی، با اجرای برنامه های مختلف برای عموم دانشگاهیان، سطح فرهنگی دانشگاه را بالا برده و فضایی خلاق و پر نشاط ایجاد کنند.

انتخابات کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه شاهرود، دوشنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 11 در تالار شقایق های این دانشگاه آغاز می شود.

12345