اخبار و رویدادها: بررسی روش های عملی بهبود تدریس در دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت

بررسی روش های عملی بهبود تدریس در دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت
چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴- ۱۵:۲۳:۵۴



بررسی آخرین روش های عملی بهبود تدریس در دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود


آخرین روش های عملی بهبود تدریس  و تقویت علمی دانشجویان با حضور اعضای هیات علمی در دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، جلسه گروه آموزشی مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود با حضور رییس دانشکده و اعضای هیات علمی و حسین خادمیان مسئول مرکز مشاوره به عنوان مدعو با هدف بررسی آخرین روش های عملی بهبود تدریس و تقویت علمی دانشجویان برگزار شد.

در این جلسه حسین خادمیان در مورد اهداف مشاوره روانشناسی مبنی بر ایجاد انگیزه مضاعف دانشجویان برای تحصیل و راهکارهای علمی و عملی کاهش استرس مطالبی را بیان کرد.

وی همچنین ضمن ارائه پیشنهاداتی جهت کاهش افت تحصیلی  و مشروطی دانشجویان  اظهار داشت: افت تحصیلی موضوعی غیر قابل حل نیست اما حل آن هم یکباره و ناگهانی میسر نیست و به برنامه ریزی های دراز مدت و زیر بنایی نیاز دارد، برنامه هایی که بر اساس واقعیت اجتماعی باشند.

خادمیان ارزیابی هوشی دانشجویان، تقویت انگیزه درونی آنها و آموزش برنامه ریزی و مطالعه درست را از جمله راه های پیشگیری از افت تحصیلی در دانشجویان ذکر کرد.

 رییس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود هم در این نشست در سخنانی ضمن ترسیم راهبرد این دانشکده، شناسایی مشکلات دانشجویان و  ارائه جدیدترین مباحث علمی و پژوهشی توسط اعضای هیات علمی را خواستار شد.

 

12345