اخبار و رویدادها: برگزاری دوره آموزش تخصصی صوت ولحن قرآن کریم در دانشگاه شاهرود

برگزاری دوره آموزش تخصصی صوت ولحن قرآن کریم در دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴- ۱۴:۳۱:۴۴



برگزاری دوره آموزش تخصصی صوت ولحن قرآن کریم در دانشگاه شاهرود

مسئول کانون قرآن و عترت اداره کل امور فرهنگی دانشگاه شاهرود از برگزاری اولین دوره آموزش تخصصی صوت و لحن قران کریم با حضور استاد آمنا مربی برتر کشوری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، محمد علی زاده افزود:  اولین دوره اموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم از بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت  پنج روز با حضور استاد امنا راس ساعت 20 و 30 دقیقه در مسجد پیامبر اعظم این دانشگاه  آغاز می شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این دوره می توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال جاری به اداره کل امور فرهنگی مراجعه و یا با شماره تلفن 09118235193 تماس حاصل کنند.

علی زاده با بیان اینکه شرکت در دوره اموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم در دانشگاه شاهرود برای کلیه علاقمندان آزاد است اظهار داشت: در پایان به شرکت کنندگان ، گواهی شرکت در دوره اعطا می شود.

دبیر برگزاری دوره آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم در دانشگاه شاهرود افزود:  هدف از برگزاری این دوره،  نشر و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی بویژه در بین قشر جوان و انس بیشتر آنها با قرآن کریم است.

وی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، یادگیری صوت و لحن قرآن، اولین قدم در درک معانی عمیق این کتاب آسمانی است.

12345