اخبار و رویدادها: برگزاری کلاس مربیگری تعیین سطح پیلاتس دانشجویان دختر دانشگاه شاهرود

برگزاری کلاس مربیگری تعیین سطح پیلاتس دانشجویان دختر دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴- ۱۳:۰۷:۲۹

برگزاری کلاس مربیگری تعیین سطح پیلاتس دانشجویان دختر دانشگاه شاهرود

کارشناس تربیت بدنی خواهران دانشگاه شاهرود از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری تعیین سطح پیلاتس دانشجویان دختر این دانشگاه با حضور 43 نفر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، معصومه ناظمی افزود: تربیت بدنی دانشگاه یک دوره کلاس تعیین سطح پیلاتس را با حضور 43 نفر از دانشجویان از تاریخ 15 اردیبهشت لغایت بیستم این ماه در محل سالن حجاب خوابگاه هفت تیر برگزار کرد.

وی تصریح کرد: این دوره با تدریس خانم خادمی از گرمسار جهت ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان برگزار شد.

ناظمی اظهار داشت: در پایان کلاس مربیگری تعیین سطح پیلاتس، امتحان تئوری و عملی برگزاری و همه شرکت کنندگان موفق به دریافت سطح کلاس شدند.

کارشناس تربیت بدنی خواهران دانشگاه شاهرود در پایان با قدردانی از تلاش های آقایان دکتر حسنی و  احمد خراطها در برگزاری این دوره از کلاس ها، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این دوره ها گامی کوچک جهت توسعه سطح علمی و علمی دانشجویان در مقاطع مختلف باشد.

پیلاتس نوعی سیستم آمادگی جسمانی است که در اوایل قرن بیستم توسط یوزف پیلاتس ابداع شد. در مجموع به علم کنترل علم بدن پیلاتس می گویند که زیر مجموعه ای از ورزش های همگانی است و جهت تقویت عضلات تنه و بدن به همراه حرکات اصلاحی ابداع گردیده است.


برگزاری مسابقه پرتاب حلقه در خوابگاه دختران دانشگاه شاهرود

ناظمی همچنین از برگزاری یک دوره مسابقه پرتاب حلقه توسط دانشجویان دختر در حضور هیات رئیسه دانشگاه شاهرود هنگام بازدید از خوابگاه هفت تیر خبر داد.

وی تصریح کرد:  در پایان این دوره از رقابت ها که 73  نفر شرکت داشتند فاطمه گل محمدی مقام اول ،نازیلا سادت فریمانه مقام دوم و عارفه طالب زاده و زهرا گرمابی مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

12345