اخبار و رویدادها: برگزاری جشنواره غذای سالم در خوابگاه دختران دانشگاه شاهرود

برگزاری جشنواره غذای سالم در خوابگاه دختران دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴- ۱۰:۰۵:۵۰



مسئول خوابگاه خواهران دانشگاه شاهرود از برگزاری جشنواره غذای سالم با حضور رییس، هیات رییسه، روسای دانشکده ها و برخی مسئولان دانشگاه در مجموعه آفتاب خوابگاه هفت تیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، زهرا نوروزی افزود: در جشنواره غذای سالم که  خوابگاه هفت تیر این دانشگاه برگزار شد 185 دانشجو در قالب 82 گروه  یک تا شش نفره به یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره انواع غذاهای بومی و محلی توسط دانشجویان پخت شده بود اظهار داشت: سه تن از کارشناسان سلف سرویس دانشگاه شاهرود داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.

نوروزی اظهار داشت: در پایان این جشنواره با انتخاب داوران،  9 گروه برتر در قالب پنج جایگاه به مقام اول تا پنجم دست یافتند.

مسئول خوابگاه خواهران دانشگاه شاهرود اضافه کرد:  گروه پروانه استخدامی با پخت غذای قوت همدانی اول شد و  گروه فاطمه یعقوب زاده و مهسا محمد خانی در پخت حلوی زنجبیلی و مسقطی  و گروه جبارنیا با پخت دلمه مشترکا به مقام دوم رسیدند.

وی تصریح کرد: منصوره کریمی با غذای کوکو گردو و معصومه خانه دار  با غذای  باقله قاطق مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

نوروزی اظهار داشت: نادیا میرهاشمی با دلمه گوشت و  آزیتا بیک مرادی با قلیه ماهی مشترکت چهارم شدند.

مسئول خوابگاه خواهران دانشگاه شاهرود افزود: مقام پنجم این جشنواره نیز مشترکا به آزیتا طاهری با پخت آش دوغ شیرازی و گلاره رحیمی با کوکوی کنگر تخصیص یافت.

 


 

12345