اخبار و رویدادها: اطلاعیه وام های تحصیلی، مسکن و شهریه

اطلاعیه وام های تحصیلی، مسکن و شهریه
دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴- ۰۹:۳۰:۴۷



اطلاعیه اداره رفاه دانشجویی در خصوص وام های تحصیلی، مسکن و شهریه

 اطلاعیه وام تحصیلی و مسکن

به اطلاع دانشجویان دوره روزانـه متقاضی وام تحصیلی و مسکن نیمسال اول 94 میرسانـد :

از تاریخ 13/2/94  لغـایت 16/3/94 جهت ثبت نام اینترنتی اقدام نماینـد.


شرایط واگذاری :

1 ـ دانشجویانیکه تاکنون تعهد محضری صندوق رفاه دانشجویان را به امور دانشجویی تحویل ننموده، حداکثر تا تاریخ 16//3/94 مهلت دارند تا نسبت به تحویل اصل تعهد نامه محضری اقدام نمایند.(در ضمن علاوه بر اسکن تعهد محضری در سایت خدمات دانشجویی ، می بایست اصل آن نیز تحویل شود.)

2 ـ افتتاح حساب بانکی در بانک تجارت شعبه دانشگاه و ثبت آن در سیستم سامانه خدمات دانشجویی. ( ضمناً لازم به ذکر است کلیه دانشجویان می­بایست شماره حسابهای خود را که قبلاً در سیستم سامانه خدمات دانشجویی ثبت نموده مجدداً بررسی و در صورت تغییر ، شماره حساب صحیح را ثبت نمایند. در غیر این صورت مسئولیت برگشت وام های دانشجویان به صندوق رفاه ، بعهده این حوزه نمی­باشد.

3 ـ دانشجویان متقاضی وام مسکن می­بایست فاقد خوابگاه بوده و کپی اجاره نامه معتبر(مربوط به سال 94)، که در آن مشخصات متقاضی ذکر گردیده و به اندازه کاغذ A4 باشد را حداکثر تا تاریخ 12/7/94 به امور دانشجویی ارائه نمایند. ( ضمناً دانشجویان خواهر که در خوابگاه خودگردان اسکان دارند ، نیز می­توانند وام مسکن تقاضا نموده و نیازی به ارائه اجاره نامه نمی­باشد. )

4 ـ  دانشجویان متقاضی وامهای ضروری و ودیعه مسکن متاهلی دوره روزانه ، وام ازدواج و ..... می­بایست به صورت حضوری به امور دانشجویی مراجعه کرده و مدارک معتبر خود را تا تاریخ 20/7/94 ارائه نمایند.

5 ـ اولویت ارسال وام ها بر اساس تاریخ ثبت­نام اینترنتی می­باشد.

6- دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری، می بایست فاقد بدهی معوقه و یا جریمه دیرکرد از صندوق رفاه دانشجویان باشند.

( مراجعه به سایتhttp://bp.swf.ir  جهت اطلاع از وضعیت بدهی )

7- با عـنایـت به دستـورالعـمـل صنـدوق رفـاه از نیمسال اول 94 کلیــه دانشجویــان جهت تکمیـل مشـخصـات محل سکونت خـود،  می بایسـت به سایـت http: //bp.swf.ir  ( پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان) مراجعه و سپس نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام و اطلاعات مربوطه را وارد نمایند.  نام کاربری و کلمه عبور هر دو شماره کارت ملی می باشد.  ضمناً وارد نمودن خط تیره شماره کارت ملی الزامی است.) بدیهی است عدم تکمیل مشخصات، بمنزله انصراف از وام محسوب می شود .

اداره رفاه دانشجویی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعیـه وام شهریه ( نوبت دوم )

به اطلاع دانشجویان متقاضی وام شهریـه نیمسال اول 94  می­رسانـد :

از تاریخ13/2/94 لغایت 16/3/94 جهت ثبت­نام اینترنتـی اقدام نمایند.

شرایط واگذاری :

1 ـ دانشجویانیکه تاکنون تعهد محضری صندوق رفاه دانشجویان را به امور دانشجویی تحویل ننموده، حداکثر تا تاریخ 16//3/94 مهلت دارند تا نسبت به تحویل اصل تعهد نامه محضری اقدام نمایند.(در ضمن علاوه بر اسکن تعهد محضری در سایت خدمات دانشجویی، می بایست اصل آن نیز تحویل شود.)

2- به دانشجویـان نوبت دوم صرفـاً وام شهـریـه و وام حج و زیارت عتبات عالیـات ، تعلق می گیرد و سایر وام ها از جمله وام ضروری،وام ودیعه مسکن، وام ازدواج ، وام مسکن و غیره تعلـق نمی گیـرد .

3- دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری، می بایست فاقد بدهی معوقه و یا جریمه دیرکرد از صندوق رفاه دانشجویان باشند .

(مراجعه به سایتhttp: //bp.swf.ir  جهت اطلاع از وضعیت بدهی)

4- بـا عنایـت به دستـورالعمـل صندوق رفـاه از نیمسـال اول ( 94 ) کلیــه دانشجـویــان جهـت  تکمیـل مشخصـات محـل سکونـت خود می بایــست بـه سایـت : http://bp.swf.ir  ( پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان) مراجعـه و سپس نسبت به تغییر رمز عبـور خود اقـدام و اطلاعـات مربوطـه را وارد نمایند . نام کاربری و کلمه عبور هر دو شمـاره کارت ملی می باشد.  ضمناً وارد نمودن خط تیره شماره کارت ملی الزامی است.  بدیهی است عدم تکمیل مشخصات، بمنزله انصراف از وام محسوب می شود .                                  

                                                                                        

                                                                                                                                       اداره رفاه دانشجویی 

12345