اخبار و رویدادها: دانش آموزان در دانشگاه شاهرود رشته های علوم انسانی را واکاوی کردند

دانش آموزان در دانشگاه شاهرود رشته های علوم انسانی را واکاوی کردند
چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴- ۱۴:۵۶:۰۹

دانش آموزان در دانشگاه شاهرود رشته های علوم انسانی را واکاوی کردند

دانش آموزان رشته علوم انسانی دبیرستان حضرت آیت الله خامنه ای از دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود بازدید کردند.

با هدف آشنایی با فضای دانشگاه و آشنایی با رشته های علوم انسانی، 30 دانش آموز رشته علوم انسانی دبیرستان حضرت آیت الله خامنه ای در دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود حضور یافتند.

در این دیدار که اول اردیبهشت ماه برگزار شد، دانش آموزان ضمن بازدید از فضای کالبدی دانشکده مانند کلاس ها، سالن مطالعه و سایت کامپیوتر در سالن آمفی تئاتر دانشکده با رئیس و مدیران گروه این دانشکده ملاقات کردند.

رئیس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت در سخنانی با اشاره به مأموریت بومی گرایی دانشگاه گفت: شرایط برای ایجاد و گسترش رشته های علوم انسانی مهیا است.

دکتر رضا شیخ افزود: ماموریت ترسیم شده وزارت علوم  برای دانشگاه­ها، توجه به رویکرد بومی گرایی است و بدین ترتیب دانشجویان می توانند مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را در منطقه خود تحصیل نمایند.

دکتر سعید حکمی نسب مدیر گروه مدیریت و دکتر سید مجتبی میرلوحی عضو هیات علمی این دانشکده نیز در سخنانی به رشته های موجود، اهمیت آن، شرایط پذیرش و آینده کاری آن ها اشاره کردند.

شایان ذکر است دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود در مقطع کارشناسی ارشد سه رشته مدیریت صنعتی، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی و MBA و در مقطع کارشناسی دو رشته مدیریت صنعتی و حسابداری دارد.

12345