اخبار و رویدادها: اطلاعیه وام ویـژه دانشجویان مقطع دکتـری دانشگاه شاهرود

اطلاعیه وام ویـژه دانشجویان مقطع دکتـری دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴- ۱۲:۳۹:۲۵



اطلاعیه وام ویـژه دکتـری؛ متقاضیان جدید که در سال 93 تقاضای وام ننموده اند

به اطلاع دانشجویان محترم مقطع دکتری دوره روزانه واجد شرایط دریافت (وام ویژه دکتری)  میرساند با عنایت به شرایط ذیل و با مراجعه به سامانه معاونت دانشجویی به آدرس :

http://stu.shahroodut.ac.ir

فرم سند تعهد محضـری ویژه دانشجویان دکتری را از قسمت صـفحه نخست سایت ( فرم های دانشجویی ) دریافت و پس از مراجعـه به دفترخانـه اسنـاد رسمی به همراه 2 نفر ضامن معتبر، تعهـد نامـه مذکـور را حداکثر تا تاریخ 13/2/94  به اداره رفاه دانشجویـی تحـویل نمایند. ضمـناً لازم به ذکـر است که دانشجـویـان می بایست فـرم شمـاره 2 را نیـز از سایت فوق الذکر دریافت و بعد از تکمیل آن ،  به امور دانشجویی ارائه نمایند.            

    شرایط واگذاری وام :

1 ـ ضمانتهای مقاطع قبلی،  قابل قبول نمی باشد.

2 ـ مراحل آزمون جامع و دفاع از پیشنهاد طرح رساله را با موفقیت گذرانده باشند.

3 ـ دانشجویان نوبت دوم، بورسیه، پردیس بین المللی، مربیان، مستمری بگیران سازمان های دولتی و خصوصی، دانشجویانیکه پژوهانه دریافت می نمایند و دانشجویانی که بدهی معوقه به صندوق رفاه دارند، واجد شرایط دریافت وام نمی باشند..

4- دانشجویان متقاضی وام ویژه دکتری ، از سایر وام ها نمی توانند استفاده نمایند.

 .                                                                                                                                                                                                                 اداره کل امور دانشجویی

12345