اخبار و رویدادها: تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شاهرود و بنیاد نخبگان استان سمنان

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شاهرود و بنیاد نخبگان استان سمنان
یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴- ۱۲:۵۷:۵۹



رئیس دانشگاه شاهرود از امضای تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه با بنیاد نخبگان استان سمنان به منظور ایجاد و گسترش همکاری های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خبر داد.

به گزارش روبط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح با اعلام خبر انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این دانشگاه با بنیاد نخبگان استان سمنان افزود: توسعه و تبادل علمی نخبگان و استعدادهای برتر استادان دانشگاه و دانشجویان،  استفاده بهینه از ظرفیت های دانشگاه و بنیاد در زمینه های تحقیقاتی و برقراری ارتباط بین پژوهشگران در عرصه های مختلف از مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

وی جهت دهی به فعالیت های پژوهشی استادان و نخبگان در زمینه های پژوهش های مورد نیاز کشور، حمایت از نخبگان و پژوهشگران در اجرای پروژه های علمی و تحقیقاتی را از دیگر اهداف تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شاهرود و بنیاد نخبگان استان سمنان برشمرد.

دکتر فاتح تصریح کرد: به موجب این تفاهم نامه دو طرف متعهد می شوند در برگزاری کارگاه ها، دوره های آموزشی، مسابقات علمی و همچنین برگزاری همایش ها، جشنواره های آموزشی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی همکاری کنند.

رئیس دانشگاه شاهرود مدت اعتبار این تفاهم نامه را از تاریخ انعقاد و امضای طرفین به مدت پنج سال عنوان کرد و گفت: در صورت پایان دوره مذکور با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

12345