اخبار و رویدادها: امضای تفاهم نامه بین سازمان توسعه منابع انرژی و دانشگاه شاهرود

امضای تفاهم نامه بین سازمان توسعه منابع انرژی و دانشگاه شاهرود
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳- ۱۳:۲۳:۵۶



امضای تفاهم نامه بین سازمان توسعه منابع انرژی و دانشگاه شاهرود


رییس دانشگاه شاهرود از امضاء توافق نامه همکاری های مشترک علمی  بین سازمان توسعه منابع انرژی (توان) و این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح افزود: در راستای ماموریت ها و وظایف محوله سازمان توسعه و منابع انرژی (توان) و با هدف دستیابی به دانش فنی مورد نیاز جهت اجرای پروژه های صنایع دفاعی و همکاری با سازمان ها، مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، جهت استفاده از امکانات و توانمندی متخصصان  آنها تفاهم نامه همکاری بین سازمان توسعه منابع انرژی با این دانشگاه منعقد شد.

وی تصریح کرد: بستر سازی مناسب از طریق تعامل و همکاری دو سویه، توسعه مشارکت و حضور بیشتر  و موثرتر کارشناسان و محققان دانشگاه و سازمان در تدوین و تعریف رساله های دکتری، پایان نامه های کارشناسی ارشد و پروژه های ملی و بین المللی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

دکتر فاتح ارائه مقالات علمی و تخصصی حاصل از نتایج بررسی ها و تحقیقات به عمل آمده در سمینارهای داخلی و بین المللی به نام سازمان و دانشگاه و ایجاد زمینه جذب کارکنان سازمان به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری پژوهش محور را از  دیگر اهداف تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان توسعه منابع انرژی و دانشگاه شاهرود نام برد.

تفاهم نامه همکاری بین سازمان توسعه منابع انرژی (توان) با دانشگاه شاهرود به مدت چهار سال دارای اعتبار بوده و در پایان مدت مذکور با موافقت طرفین برای مدت معین قابل تمدید است.


12345