اخبار و رویدادها: کتب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهروددرفهرست آثاربرتردوسالانه کتاب استان

کتب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهروددرفهرست آثاربرتردوسالانه کتاب استان
یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳- ۰۸:۵۷:۵۸

کتب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهروددرفهرست آثاربرتردوسالانه کتاب استان

کتاب های 4 عضو هیات علمی دانشگاه شاهرود به عنوان آثار برتر در دومین جشنواره دوسالانه کتاب برتر استان سمنان انتخاب شدند.

در این جشنواره که 18 بهمن ماه با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد، از کتاب های طراحی کنترل مقاوم، ترجمه دکتر علیرضا الفی، معدن کاوی زیرزمینی، تألیف دکتر محمد عطایی، ریاضیات مهندسی، ترجمه دکتر علی جباری مقدم، نانومکانیک و نانوذرات ترجمه مسعود مهدی زاده رخی و دکتر محمود شریعتی و همچنین کتاب مفاهیم فراکتالی در رشد سطوح، ترجمه دکتر بهزاد تخم چی و مهندس عصمت افشارنیا با اعطاء هدایایی تقدیر گردید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم این دوسالانه کتاب که در دو سطح کتب و تألیفات «دانشگاهی» و «عمومی» برگزار می‌شود، مربوط به آثار منتشر شده از سوی مؤلفان، مترجمان و محققان استان سمنان در سال‌های 1390 و 1391 است که از سوی ناشران مختلف کشور منتشر شده است.

فراخوان این دوسالانه برای انتخاب کتاب و پژوهش برتر استان سمنان در سال‌های 1390 و 1391 صادر شده و متقاضیان حضور در این دوسالانه آثار خود را به دبیرخانه آن ارسال کرده اند.

بنا بر این گزارش 184 اثر مربوط به سال‌های 1390 و 1391 به دبیرخانه این دوسالانه کتاب ارسال شده است که  از این تعداد 70 اثر مربوط به سطح دانشگاهی و نیز 114 اثر مربوط به سطح عمومی بوده است که در دو بخش مجزا داوری شده است.

پنج داور در بخش دانشگاهی و چهار داور نیز در بخش عمومی آثار ارسالی به دبیرخانه دومین دوسالانه کتاب استان سمنان را داوری کردند.

هیئت‌های داوران در نهایت، 14 اثر را در بخش کتب عمومی، 12 اثر را در حوزه کتب دانشگاهی و نیز یک پژوهش را با موضوع بومی استان سمنان به عنوان برگزیدگان آن شناختند.

 

 

12345