اخبار و رویدادها: تحصیل 300 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه شاهرود

تحصیل 300 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه شاهرود
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳- ۱۳:۱۹:۵۹



رئیس اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شاهرود از تحصیل حدود 300 نفر از فرزندان شاهد، جانباز و آزاده در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، حجت الاسلام هادی امینیان با بیان اینکه حدود 300 نفر فرزندان شاهد ،جانباز و آزاده در این دانشگاه تحصیل می کنند افزود:دانشگاه برای این تعداد دانشجو تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: طی سال تحصیلی اردوهای فرهنگی، مسابقه، کلاس های تقویت بینه علمی، آموزشی و هدیه تحصیلی از سوی ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شاهرود برای این تعداد دانشجو برگزار می شود.

 حجت الاسلام امینیان اظهار داشت: یک سایت کامپیوتر ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه شاهرود با داشتن امکان پرینت و اسکن نیز  فراهم شده است.

رئیس اداره امور ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه شاهرود اضافه کرد: کانون علمی فرهنگی ایثار این دانشگاه نیز طی سال برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی زیادی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه برگزار می کند.

وی انتشار نشریه فانوس را از دیگر فعالیت های کانون علمی فرهنگی ایثار دانشگاه شاهرود ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه ذکر کرد و افزود:  دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات به سایت این کانون به نشانی www.Kisar.ir مراجعه  کنند.

وی در پایان از همکاری دکتر قربانی  معاون  فرهنگی و اجتماعی و  دکتر برادران مدیرکل امور فرهنگی در انجام امور فرهنگی این ستاد تقدیر و تشکر کرد.

12345