اخبار و رویدادها: تعیین سطح و برگزاری دوره های آموزشی انجمن علمی زبان دانشگاه شاهرود

تعیین سطح و برگزاری دوره های آموزشی انجمن علمی زبان دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳- ۱۴:۴۵:۲۲



تعیین سطح و برگزاری دوره های آموزشی انجمن علمی زبان دانشگاه شاهرود

دبیر انجمن علمی دانشجویی زبان دانشگاه شاهرود از تعیین سطح و برگزاری دوره های آموزشی در این انجمن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، آیدا غروی افزود: در ترم جاری نیز انجمن علمی دانشجویی زبان همانند ترم های گذشته به برگزاری دوره های مختلف آموزش زبان اقدام کرده است.

وی تصریح کرد:  اولین دوره های ترمی هدفمند آموزش زبان انگلیسی ( سری کتابهای American English File ) در 7 سطح فراگیر (کتابهای 1و2و3و4) در قالب 20 جلسه ی آموزشی به صورت سه جلسه در هفته برگزار می شود.

غروی  هزینه ی این دوره را  دویست هزار ریال عنوان کرد و اظهار داشت: مدرسین این دوره ها از دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه هستند که  دارای مدارک بین المللی IELTS, TOFEL, FCE بوده و  حداقل سابقه ی تدریس به مدت دو سال در موسسات مختلف شاهرود و دیگر شهر ها را دارند.

دبیر انجمن علمی دانشجویی زبان در دانشگاه شاهرود ادامه داد: دوره های جامع آزمون های بین المللی نیز توسط وحید قوشخانه ای دانشجوی دکتری تدریس می شود.

وی با بیان اینکه این دوره بصورت مهارت های جداگانه تشکیل می شود گفت: ابتدا طی یک آزمون، تعیین سطح کتبی برای مهارت های Reading و  Writing انجام می گیرد و همچنین از طریق آزمون شفاهی Listening و  Speakingکه بر اساس سوالات آزمون های بین المللی است، سنجش مناسب بعمل آمده و دانشجویان با توجه به نمرات تراز کسب شده به مقاطع مقدماتی و پیشرفته تقسیم بندی می شوند.

غروی افزود: دوره جامع بر خلاف برخی دوره ها که تنها بر آزمونی خاص تکیه  دارند، به گونه ای برنامه ریزی شده که متقاضی بتواند مهارت های کافی برای شرکت در هر یک از آزمونهای زبان را کسب کند.

دبیر انجمن علمی دانشجویی زبان در دانشگاه شاهرود اظهار داشت: نکته دیگر این است که  قبولی دانشجویان در سطح مقدماتی به معنی ضعیف بودن آن ها نیست. وی تصریح کرد: کلاس های Listening/speaking  در قالب 15 جلسه و به صورت دو جلسه در هفته و کلاس های Reading و Writing  در قالب 10 جلسه، هر هفته یک جلسه خواهد بود.

غروی گفت:  تعیین سطح کتبی و شفاهی این دوره در روزهای دوم، سوم و چهارم اسفند راس ساعت 12 در تالار انجمن های علمی دانشجویی (تالار لاله) برگزار می شود.

دبیر انجمن علمی دانشجویی زبان اظهار داشت: دوره فرانسه هم در دو سطح 1و2 توسط فاطمه سجادیان  دانشجوی کارشناسی ارشد  و فارغ التحصیل ادبیات فرانسه از دانشگاه فردوسی مشهد، در قالب 16 جلسه است.

وی افزود: دوره آلمانی نیز در سطح مقدماتی توسط یوسف کیقبادی دانشجوی کارشناسی ارشد در قالب 16 جلسه ارائه می شود.

غروی با بیان اینکه دوره گرامر به طور اختصاصی برای دانشجویان علاقمند به گرامر زبان انگلیسی در 8 جلسه ارائه می شود گفت: انجمن علمی دانشجویی زبان برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره های آموزشی زبان انگلیسی  ویژه هیات علمی، کارکنان و خانواده های آنها کرده است.

دبیر انجمن علمی دانشجویی زبان در دانشگاه شاهرود ادامه داد:  این دوره در قالب 16 جلسه بوده و  ثبت نام این دوره نیز  از نهم  اسفند الی 16 همین ماه  در دفتر انجمن علمی دانشجویی زبان انجام می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات بحث آزاد به طور هفتگی، کارگاه نگارش و ارائه مقالات ISI و کارگاه های آشنایی با زبان های فرانسه، آلمانی، اسپانیایی و  چاپ نشریه تخصصی زبان از دیگر برنامه های انجمن علمی دانشجویی زبان در آینده است.

غروی در پایان مکان ثبت نام و تعیین سطح کلاس ها را تالار جنبی انجمن های علمی دانشجویی(تالار لاله) از دوم اسفند ماه سال جاری لغایت ششم همین ماه  دانست و افزود: علاقمند برای ثبت نام بین ساعت 12 تا 14 مراجعه کنند.

12345