اخبار و رویدادها: کارگاه"هنر علم" توسط انجمن علوم زمین اروپا در دانشگاه شاهرود

کارگاه"هنر علم" توسط انجمن علوم زمین اروپا در دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳- ۱۴:۴۱:۴۵



کارگاه"هنر علم" توسط انجمن علوم زمین اروپا در دانشگاه شاهرود برگزار شد

کارگاه آموزشی" هنر علم" توسط انجمن مهندسین و علوم زمین اروپا و با حضور پرفسور رول اشنایدر از دانشگاه کلرادو آمریکا در دانشگاه شاهرود برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه شاهرود، در کارگاه آموزشی" هنر علم" که 50 نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی معدن حضور داشتند، پرفسور رول اشنایدر استاد دانشگاه کلرادو آمریکا به بیان روند تاریخی تولید علم پرداخت.

بررسی رشد علوم مختلف در سالیان اخیر، چگونگی بیان یک تئوری جدید، مرحله تکامل یک تئوری جدید و بیان نظریات جدید از دیگر مطالبی بود که توسط پرفسور رول اشنایدر در این کارگاه "هنر علم" به آن پرداخته شد.

همچنین  دانشجویان در این کارگاه با نحوه تعیین یک عنوان برای تحقیق، مطابق با نمودار رشد علم در زمینه مورد نظر و چگونگی هدایت آن آشنا شدند.

کارگاه آموزشی "هنر علم" توسط انجمن مهندسین و علوم زمین اروپا و با همکاری دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه شاهرود در دو نوبت صبح و بعد ظهر با حضور پرفسور رول اشنایدر از آمریکا به عنوان مدرس در تالار این دانشکده برگزار شد.

در پایان این کارگاه آموزشی، مقدمات ایجاد یک دفتر دانشجویی از انجمن مهندسی و علوم زمین اروپا در دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه شاهرود مورد بررسی قرار گرفت.

کاظم کاظمی مسوول امور روابط بین الملل انجمن ژئوفیزیک ایران و بیتا وزیری به عنوان نمایده انجمن مهندسی و علوم زمین اروپا، پرفسور رول  اشنایدر را در این سفر همراهی می کردند.

12345