اخبار و رویدادها: برگزاری کنسرت گروه اشتیاق در دانشگاه شاهرود

برگزاری کنسرت گروه اشتیاق در دانشگاه شاهرود
پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳- ۱۴:۵۱:۰۶

برگزاری کنسرت گروه اشتیاق در دانشگاه شاهرود

برگزاری کنسرت گروه اشتیاق در دانشگاه شاهرود


موسیقی سنتی ایرانی از جمله اولویت های الف علم و فناوری در حوزه هنر  است که در سند نقشه جامع علمی کشور قبلا به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی  رسیده است. با توجه به اهمیت این اولویت، کنسرت گروه موسیقی اشتیاق با آواز دلنشین استاد علیرضا قربانی برای اولین بار توسط حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه شاهرود برگزار گردید و یک شب به یاد ماندنی را برای دانشگاه شاهرود رقم زد. 

کنسرت گروه موسیقی اشتیاق با اجرای تیتراژ سریال های مدار صفر درجه، شب دهم و قطعاتی از جمله رسوایی زمانه، زندگی، دستم گیر و توشه عمر در روز چهارشنبه 29 بهمن ماه جاری در محل تالار شقایق های دانشگاه شاهرود با استقبال باشکوه دانشگاهیان علاقه مند به موسیقی سنتی ایرانی به روی سن رفت. استاد علیرضا قربانی در این فضای جذاب قطعاتی از اشعار و مناجات های عرفای نامدار ایران را نیز اجرا کرد.

در تالار شقایق ها که با حضور هزار نفر از نظم مثال زدنی، توجه، تشویق و استقبال بی نظیر برخوردار بود جمعی از مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شاهرود به همراه خانواده حضور داشتند.

در پایان این کنسرت، استاد علیرضا قربانی با توجه به علاقه مندی و ادامه تشویق های حضار، قطعه با شکوه ای ایران را با هم خوانی علاقه مندان حاضر در سالن  اجرا نمود.



12345