اخبار و رویدادها: برگزاری اولین پیش رویداد استار تاپ ویکند شاهرود در دانشگاه شاهرود

برگزاری اولین پیش رویداد استار تاپ ویکند شاهرود در دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳- ۱۱:۳۰:۴۱



برگزاری اولین پیش رویداد استار تاپ ویکند شاهرود در دانشگاه شاهرود


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود،
  دکتر محسن نظری مدیر روبط و امور بین الملل دانشگاه در اولین جلسه پیش رویداد استار تاپ ویکند که در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شد گفت: استار تاپ ویکند یک رویداد تجربی در سراسر دنیا است که در سه روز متوالی برگزار می شود و شرکت کنندگان از افراد پرتوان و با انگیزه هستد که گرد هم آمده و ایده های خود را مطرح می کنند.

وی با بیان اینکه استار تاپ ویکند نیاز به سرمایه زیاد ندارد اظهار داشت: در استارتاپ ویکند افرادی که خلاق بوده و صاحب ایده هستند تشکیل تیم  داده و  جذب تخصص را  می آموزند.

نظری اظهار داشت: آنچیزی که در استار تاپ ویکند مهم بوده اجرا و عمل است و فقط گوش دادن به تئوری ها کفایت نمی کند  وفردی موفق است که این تئوری ها را به اجرا در آورد.

معاون بنیاد نخبگان استان سمنان هم در این جلسه هدف از برگزاری اولین پیش رویداد استارت تاپ ویکند در شاهرود را ایجاد آمادگی ذهنی در بین علاقمندان به کار آفرینی دانست.

احسانی تصریح کرد: شرکت کنندگان استارتاپ ویکند که ایده هایشان پذیرفته می شود از طرف معاونت فناوری حمایت مالی می شوند.

وی با بیان اینکه بنیاد نخبگان در سال 1384 تشکیل شده است اظهار داشت: این بنیاد تا به امروز نخبگان زیادی در جامعه را  شناسایی و حمایت کرده است. معاون بیناد نخبگان استان سمنان، وام مسکن، حج عمره، هزینه سفرهای مطالعاتی و هزینه تحصیلی را از تحصیلات بنیاد نخبگان عنوان کرد.

 نماینده استارتاپ ویکند در ایران هم در ادامه به تعریف استارتاپ ویکند پرداخت و افزود: استارتاپ ویکند با هدف یافتن مدل کسب و کار تکرار پذیر به وجود آمده است.

آرش ماهر تصریح کرد: استارتاپ ویکند مرحله ای است که  با پیدا کردن یک مدل کسب و کار مقیاس پذیر  و تکرار پذیر، باید سریع از آن عبور  و وارد کسب و کار شد.

ماهر با بیان اینکه یافتن مدل کسب و کار در استارت تاپ ویکند مهم است افزود: با مطالعه، تحقق و پژوهش می توان زود به مدل کسب و کار خود رسید.


12345