اخبار و رویدادها: آغاز ثبت نام کاندیداتوری شورای صنفی در دانشگاه شاهرود

آغاز ثبت نام کاندیداتوری شورای صنفی در دانشگاه شاهرود
سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳- ۱۲:۳۷:۳۴

آغاز ثبت نام کاندیداتوری شورای صنفی در دانشگاه شاهرود

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شاهرود از آغاز ثبت نام و کاندیداتوری عضویت در شورای صنفی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر حجت احسنی طهرانی زمان ثبت نام در کاندیداتوری عضویت در شورای صنفی دانشگاه را از بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری تا دوم اسنفد عنوان کرد.

وی زمان تبلیغات را نیز از سیزدهم  اسفنده ماه تا هفدهم همین ماه عنوان کرد.

دکتر احسنی اظهار داشت: مطابق با ماده 10 آیین نامه شورای صنفی ارسالی از وزارت ، عضویت در شورای صنفی دانشگاه دارای شرایطی به شرح ذیل است.

وی اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران والتزام عملی به ولایت مطلقه فقیه وقانون اساسی،اشتغال به تحصیل تمام وقت در موسسه محل فعالیت در یکی ازمقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری، نداشتن حکم قطعی محکومیت در کمیته انضباطی و عدم اشتهار به رفتار مغایر با شئون دانشجویی واخلاقی به تایید مراجع ذی صلاح درون یا برون دانشگاهی را از جمله شرایط عضویت در شورای صنفی دانشگاه برشمرد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شاهرود افزود: دارا بودن حداقل معدل کل 13 و نداشتن مشروطی بیش از یک نیمسال در طول مدت تحصیل، نداشتن مسئولیت تشکیلاتی در شورای مرکزی تشکل های سیاسی و فرهنگی که از هیئت نظارت موسسه مجوز فعالیت اخذ می کنند از دیگر شرایط عضویت در شورای صنفی است.

وی، باقی ماندن حداقل دو نیمسال تحصیلی مطابق سنوات متعارف آموزشی و گذراندن 2 نیمسال تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی پیوسته از دیگر شرایط عضویت در شورای صنفی دانشگاه شاهرود ذکر کرد.

احسنی با بیان اینکه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از ابتدای ورود به موسسه امکان شرکت در انتخابات را دارند اظهار داشت: در صورتی که دانشجوی عضو شورا در هر مرحله از فعالیت، از شرایط عضویت فاقد صلاحیت تشخیص داده شود عضویت وی توسط معاون دانشجویی موسسه سلب و فرد علی البدل جایگزین وی خواهد شد.

 مدیر امور دانشجویی دانشگاه شاهرود در پایان خاطر نشان کرد: داوطلبان می توانند جهت ثبت نام و کاندیداتوری شورای صنفی از طریق سایت معاونت دانشجویی دانشگاه اقدام کنند.

12345