اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشکده صنایع و مدیریت

برگزاری جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشکده صنایع و مدیریت
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳- ۱۴:۰۶:۳۹



جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشکده صنایع و مدیریت با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و اعضای هیئت علمی دانشکده صنایع و مدیریت برگزار شد

در این جلسه که صبح امروز دوشنبه 27 بهمن در سالن اجتماعات دانشکده صنایع و مدیریت برگزار گردید، ابتدا دکتر رضا شیخ رئیس دانشکده صنایع و مدیریت، گزارشی از وضعیت این دانشکده ارائه کرد و سپس به طرح مسائل و نیازهای این دانشکده پرداخت. شایان ذکر است که دکتر شیخ قبلا معاونت فرهنگی دانشگاه، ریاست دانشکده صنایع و مدیریت و معاونت پارک علم و فناوری را در سوابق اجرایی خود دارد.

رئیس دانشکده صنایع و مدیریت با اشاره به کمبود اعضای هیأت علمی، خواستار جذب اعضای هیأت علمی برای توسعه دانشکده شد. وی با توجه به توسعه دانشگاه در همه ابعاد به ویژه رشد چشمگیر مقاطع تحصیلات تکمیلی طی چند سال اخیر و بیان علت عدم رشد مناسب دانشکده مدیریت و صنایع خواست که در توسعه دانشکده صنایع و مدیریت تسریع شود. وی با تشکر از زحمات مسئولین قبلی دانشکده، از حسن اعتماد اعضای هیات علمی دانشکده و رئیس دانشگاه برای محول نمودن این مسئولیت خطیر به ایشان تشکر نمود و گفت که تمام سعی خود را خواهد کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه خواست که حاضران نظرات خود را مطرح نمایند. هر یک از حاضران دیدگاه های خود را در ارتباط با هیات جذب و جذب هیات علمی، فعالیت های پژوهشی و ارتباط با صنعت، اخذ مجوز برای رشته های کارشناسی ارشد و دکتری، محدودیت فضای آموزشی دانشکده، تقویت کتاب های مرجع دانشکده در کتابخانه، راه اندازی یک مجله علمی-پژوهشی جدید و نصب آسانسور در دانشکده مطرح کردند.

پس از آن معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و معاون پژوهشی و فناوری و نماینده نهاد مقام معظم رهبری به بحث و بررسی مسائل پرداختند و نقطه نظرات خود را برای پیشرفت دانشکده ارائه نمودند.

در پایان، رئیس دانشگاه شاهرود با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده صنایع و مدیریت طی سخنانی روند تغییرات در مسئولیت ها را طبیعی دانست و گفت که مسئولیت ها در دانشگاه می چرخد. ایشان قبول مسئولیت را فرصتی استثنایی برای خدمت دانست. وی تصریح کرد: انتخاب دکتر شیخ  همانند دیگر دانشکده ها با بهره گیری از خرد جمعی و نظرخواهی از اعضای هیئت علمی دانشکده صورت پذیرفت. ایشان با تبریک به آقای دکتر شیخ گفت که تجربه، سوابق اجرایی و مقبولیت ارزشمند ایشان در دانشکده و دانشگاه، آینده خوب و روشنی را برای دانشکده رقم خواهد زد. دکتر فاتح اضافه نمود که از هر رشته پرتقاضا و کاربرد استقبال می کند و به جذب اعضای هیات علمی جدید برای دانشکده توجه ویژه دارد. وی از اعضای هیات علمی برای انجام فعالیت های پژوهشی و حضور فعال در مرکز رشد دانشگاه دعوت نمود. رئیس دانشگاه، حفظ کرامت و احترام یکدیگر و رعایت ادب و حقوق همکاران را لازمه کار دانسته و گفت که دانشکده در همکاری با یکدیگر و وحدت و تعامل سازنده با دانشگاه می تواند قدم های رو به جلو بردارد. ایشان با تقدیر از زحمات آقای دکتر بزرگمهر اشرفی در مدت چهار سال و اندی ریاست دانشکده صنایع و مدیریت برای او در سایر مسئولیت ها آرزوی موفقیت نمود.




 

12345