اخبار و رویدادها: امام خمینی از ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت است

امام خمینی از ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت است
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳- ۱۴:۵۲:۱۶



مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام خمینی(ره) پس از انبیاء الهی از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت است که با اندیشه های بلند الهی سرمنشأ تحولات عظیمی در ایران و جهان شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، غلامعلی رجائی در جمع اعضای هیئت علمی این دانشگاه، امام خمینی را از ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت دانست و افزود: حضرت امام خمینی (ره) حکومتی را در ایران بنیانگذاری کرد که الگویی برای قیام تمام مسلمانان و مستضعفانی شد که تحت سیطره استعمار و استکبار جهانی قرار دارند.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی از همه ابعاد از جمله علمی، عرفانی، اخلاقی و رفتاری، ساده زیستی، نظم و انضباط، قاطعیت و شجاعت، موقعیت شناسی و درایت، ابتکار عمل، رهبری و مدیریت، دشمن شناسی و مردم داری بی نظیر بود.

رجائی اظهار داشت: امام خمینی شخصیتی با ابعاد گوناگون بود و کمتر عرصه ای را می توان یافت که ایشان در آن وادی گام نهاده و گوی سبقت از همگنان نربوده باشند.

جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ  اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهرود به همت کانون اسلامی اعضای هیئت علمی دانشگاه با  شرکت 65 نفر از اعضای هیات علمی برگزار شد.

در پایان این جلسه سوالاتی از جانب شرکت کنندگان در رابطه با شخصیت امام خمینی و انقلاب اسلامی مطرح شد.

12345