اخبار و رویدادها: مرکز ارتقای مهارت دانشجویان دانشگاه شاهرود افتتاح شد

مرکز ارتقای مهارت دانشجویان دانشگاه شاهرود افتتاح شد
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳- ۰۷:۲۳:۰۵



این مرکز که به منظور آموزش های عملی تاسیس شده است با حضور استاندار و مسئولین محلی و جمعی از دانشگاهیان دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۳ افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  مرکز ارتقای مهارت دانشجویان دانشگاه شاهرود با حضور استاندار، رئیس دانشگاه شاهرود، فرماندار شاهرود، مسئولین محلی و جمعی از دانشگاهیان دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۳ افتتاح شد.

در جلسه ای که صبح امروز برای افتتاح پروژه ها برگزار شد رئیس دانشگاه شاهرود گفت که با کمال خرسندی افتتاح مرکز ارتقای مهارت دانشجویان دانشگاه شاهرود را به اطلاع می رساند. وی گفت که به برکت انقلاب اسلامی، دانشگاه شاهرود از مدرسه عالی معدن با یک رشته کاردانی به یک دانشگاه بزرگ با ۱۷۷ رشته - گرایش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تبدیل شده است. وی افزود که موفقیت های دانشگاه هنگامی تکمیل می شود که پژوهش، فناوری و کارآفرینی تقویت شود. در ادامه تصریح کرد که آرزوی قلبی من این است که دانشجویان با کسب دانش و مهارت از دانشگاه راهی بازار کسب و کار شوند و مرکز ارتقای مهارت دانشجویان دانشگاه شاهرود به همین منظور تاسیس شده است. ایشان ادامه داد که همه مسئولین دانشگاه شاهرود دست به دست هم داده ایم و با قدرت برای پیشرفت دانشگاه در این زمینه تلاش می کنیم.



12345