اخبار و رویدادها: برگزاری رقابت های تیراندازی کارکنان مرد دانشگاه شاهرود

برگزاری رقابت های تیراندازی کارکنان مرد دانشگاه شاهرود
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳- ۰۹:۵۴:۵۸

برگزاری رقابت های تیراندازی کارکنان مرد دانشگاه شاهرود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، رقابت های تیراندازی درون دانشگاهی کارکنان مرد این دانشگاه به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دو ماده تفنگ بادی و تپانچه با 59 شرکت کننده به سرپرست

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، رقابت های تیراندازی درون دانشگاهی کارکنان مرد این دانشگاه به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دو ماده تفنگ بادی و تپانچه با 59 شرکت کننده به سرپرستی و داوری مهندس مجتبی پیشدادیان و حسن شمس آبادی در سالن تیراندازی دانشگاه برگزار شد.

در پایان این دوره از رقابت ها، در ماده تفنگ بادی، دکتر سیدحیدر جعفری از دانشکده علوم ریاضی اول، عطاء الله خلج از روابط عمومی دوم و حامی کلانتری از دانشکده علوم ریاضی نیز سوم شد.

در ماده تپانچه نیز سیدجعفر حسینی و سجاد گلیان از امور دانشجویی به ترتیب به مقام های اول و دوم رسید و اکبر کلانتری از دانشکده عمران نیز به مقام سومی این دوره از رقابت ها بسنده کرد.

مسابقات ورزشی درون دانشگاهی کارکنان دانشگاه شاهرود  به مناسبت دهه فجر در هفت رشته بسکتبال، فوتسال کارمندی و هیات علمی، بدمینتون، تنیس، شنا، تیراندازی و والیبال در بین آقایان و چهار رشته والیبال، بدمینتون، شنا و تیراندازی در بین بانوان برگزار شده است.

 

12345