اخبار و رویدادها: برگزاری مسابقه « نگاره های انقلابی » در دانشگاه شاهرود

برگزاری مسابقه « نگاره های انقلابی » در دانشگاه شاهرود
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳- ۱۴:۴۱:۲۲

برگزاری مسابقه « نگاره های انقلابی » در دانشگاه شاهرود

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شاهرود گفت: به مناسبت بزرگداشت سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی، مسابقه ای با عنوان «نگاره های انقلابی» در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش روابط  عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر مهدی برادران افزود: مسابقه «نگاره های انقلابی» ویژه فرزندان سه تا 9 سال همکاران این دانشگاه است.

وی آشنایی کودکان با تاریخ انقلاب اسلامی، با در نظر گرفتن نقش موثر زبان را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه ذکر کرد.

برادران افزود: برای این منظور از سوی مدیریت امور فرهنگی، کتابی با عنوان"رهبر ما امام مهربان شد" به فرزندان سه تا 9 سال همکاران جهت شرکت در مسابقه اهداء می شود.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه تصریح کرد: همکاران می توانند آثار هنری فرزندان خود اعم از نقاشی، طراحی، مجسمه سازی که ناشی از برداشت ذهنی آنها از کتاب "رهبر ما امام مهربان شد" را حداکثر تا بیست و ششم بهمن ماه سال جاری به مدیریت امور فرهنگی تحویل دهند.

وی با بیان اینکه همکاران می توانند جهت دریافت کتاب و مشارکت در این طرح به  امور فرهنگی مراجعه کنند، گفت: تصویر آثار در قالب بسته ای به شبکه پویا ارسال و به آثار برگزیده جوایزی اهداء می شود.

برادران در پایان خاطرنشان کرد: فرزندان همکاران در سنین بالاتر از 9 نیز  می توانند متناسبت با سن شان آثار هنری خویش با موضوعات مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی را  به اداره  امور فرهنگی تحویل بدهند.

 

 

 

 

12345