اخبار و رویدادها: برگزاری کارگاه آموزشی «هنرعلم» توسط انجمن علوم زمین اروپا دردانشگاه

برگزاری کارگاه آموزشی «هنرعلم» توسط انجمن علوم زمین اروپا دردانشگاه
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳- ۱۰:۴۹:۳۹

برگزاری کارگاه آموزشی «هنرعلم» توسط انجمن علوم زمین اروپا دردانشگاه

کارگاه آموزشی«هنر علم» توسط انجمن مهندسین و علوم زمین اروپا در دانشگاه شاهرود برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر مهرداد سلیمانی منفرد دبیر برگزار کننده کارگاه «هنر علم» افزود: پروفسور رول اشنایدر از دانشگاه کلرادو آمریکا مدرس این دوره است.

وی آشنایی دانشجویان با نحوه انتخاب موضوع تحقیق، چگونگی تحقیق، هدف گذاری، برنامه ریزی و خطاهای احتمالی در تحقیق و مدیریت زمان و موضوع در یک تحقیق علمی را از جمله اهداف برگزاری کارگاه«هنر علم» عنوان کرد.

سلیمانی اظهار داشت: این کارگاه شنبه بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری ساعت هشت و 30 دقیقه صبح در تالار دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه شاهرود برگزار می شود.

وی هزینه ثبت نام در کارگاه آموزشی«هنر علم» را رایگان عنوان کرد و افزود: ولی به منظور پوشش سایر هزینه ها، لازم است شرکت کنندگان مبلغ صد هزار ریال به شماره حساب 2923081391 بانک تجارت، شعبه دانشگاه شاهرود به نام اولین کنفرانس مهندسی اکتشاف واریز کنند.

سرپرست پژوهشکده ذخیر سازی نفت و گاز دانشگاه شاهرود گفت: متقاضیان جهت شرکت در کارگاه آموزشی«هنر علم» می توانند فایل ثبت نام موجود در سایت EAGE.org در بخش workshop  را دانلود کرده و پس از پر کردن مشخصات خود، اسکن آن را همراه با اسکن کارت دانشجویی به آدرس eage.iran@gmail.com و msoleimani@shahroodut.ac.ir ارسال کنند.

سلیمانی تصریح کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دکتر سلیمانی دانشکده معدن به شماره تلفن 09133070411 تماس حاصل کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به شرکت کنندگان در کارگاه  آموزشی«هنر علم» گواهی نامه معتبر EAGE اهداء می شود.

کارگاه آموزشی «هنر علم»  توسط انجمن مهندسین و علوم زمین اروپا و با همکاری انجمن ژوفیزیک، روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود در این دانشگاه برگزار می شود.

12345