اخبار و رویدادها: آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه شاهرود برگزار شد

آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه شاهرود برگزار شد
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳- ۲۳:۰۴:۵۵

آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه شاهرود برگزار شد

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته با رقابت پنج هزار و چهارصد و چهارده داوطلب همزمان با سراسر کشور در دانشگاه شاهرود با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر مرتضی ایزدی فرد با بیان اینکه پنج هزار و 414 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کردند، افزود: این تعداد در 189 رشته گرایش با هم رقابت کردند.

  مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 94 در تاریخ های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم بهمن ماه در شش نوبت صبح و بعد ازظهر همزمان با سراسر کشور در دانشگاه شاهرود با موفقیت برگزار گردید.

دکتر ایزدی فرد افزود: در آزمون صبح چهارشنبه پانزدهم بهمن داوطلبان هشت رشته گرایش، عصر چهارشنبه 10 رشته گرایش، صبح پنج شنبه 83 رشته گرایش، عصر پنج شنبه 12 رشته گرایش، صبح جمعه 22 رشته  و عصر جمعه هفدهم بهمن ماه نیز 54 رشته گرایش با هم رقابت کردند.

ایزدی فرد ضمن تقدیر و تشکر از حدود 400 نفر از همکاران دانشگاهی که مسئولیت برگزاری این آزمون را در بخش های مختلف بر عهده داشتند، گفت: آزمون در دو حوزه فرعی دانشکده فیزیک و معماری دانشگاه شاهرود ویژه خواهران و دانشکده مهندسی صنایع  و مدیریت ویژه برادران با نظم و هماهنگی کامل برگزار گردید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتایج آزمون نیمه دوم اردیبهشت از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

 

12345