اخبار و رویدادها: دیدار مسئولان دانشگاه شاهرود با خانواده شهید افتخاری

دیدار مسئولان دانشگاه شاهرود با خانواده شهید افتخاری
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳- ۱۱:۴۴:۴۲

دیدار مسئولان دانشگاه شاهرود با خانواده شهید افتخاری

هیئت رئیسه و جمعی از مسئولان دانشگاه شاهرود با خانواده شهید محمد حسین افتخاری به مناسبت بزرگداشت دهه فجر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در دیدار با خانواده شهید محمد حسین افتخاری ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و تبریک پیروزی انقلاب اسلامی افزود: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و امیدواریم که خداوند متعال توفیق دهد که راه آنها را برای تحقق آرمانهای بلند انقلاب بپیماییم.

دکتر فاتح اظهار داشت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد. وی با یادآوری خدمات ارزشمند آقای دکتر محمد مهدی افتخاری عضو هیئت علمی دانشگاه شاهرود و فرزند شهید گفت که آقای دکتر افتخاری با اخلاق حسنه فضایی را در دانشگاه ایجاد کرده اند که همه از برکات آن بهره مند شده اند. 

عضو هیئت علمی دانشگاه شاهرود نیز در این  دیدار با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهدا گفت: افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست .

حجت الاسلام دکتر محمود شریعتمدار طهرانی خانواده های معظم شهدا ء را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد تا در شرایط موجود که استکبار سعی دارد از طریق اعمال محدودیت های بین المللی عرصه را بر جمهوری اسلامی تنگ کند، بشود با تفکر جهادی و انقلابی بر این شرایط سخت پیروز شد.

شهید محمد حسین افتخاری پدر دکتر محمد افتخاری عضو هیئت علمی دانشگاه شاهرود است.

12345