اخبار و رویدادها: دیدار هیئت علمی و کارکنان دانشکده معدن دانشگاه با خانواده شهیدرجبی

دیدار هیئت علمی و کارکنان دانشکده معدن دانشگاه با خانواده شهیدرجبی
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳- ۱۱:۲۵:۲۰



اعضای هیئت رئیسه، هیئت علمی و کارکنان دانشکده مهندسی معدن دانشگاه شاهرود به مناسبت بزرگداشت دهه فجر با خانواده شهید محمد حسن رجبی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در دیدار با خانواده شهید رجبی به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، شهادت را از برترین واژه های فرهنگ اسلامی و مقدس ترین مفاهیم معارف الهی دانست.

وی تصریح کرد: شهادت اوج کمال انسان است، آنگاه که انسان تمام هستی خود را یکجا نثار معبود می کند و قطره وجودش به دریای بیکران هستی مطلق می پیوندد.

فاتح اظهار داشت: شهید همواره زنده است و مرگ او در واقع انتقال از حیات جاری در سطح طبیعت به حیات پشت پرده آن است.

رئیس دانشگاه شاهرود در بیان علت اینکه شهید و شهادت در تمام مکاتب و ادیان دارای ارزش و جایگاه ویژه ای است، اظهار داشت: زیرا شهادت فداکردن ارزشمندترین دارایی یک انسان است و انسان ها در مقابل ایثار سر تعظیم فرو می آورند.

اعضای هیئت رئیسه، هیئت علمی و کارکنان دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه شاهرود به مناسبت سالگرد شهید محمد حسن رجبی و همچنین بزرگداشت دهه مبارک فجر با خانواده این شهید دیدار کردند.

شهید محمد حسن رجبی پدر علی اکبر رجبی از کارکنان دانشکده مهندسی معدن دانشگاه شاهرود است که سال 64 در عملیات والفجر هشت در منطقه فاو به مقام  رفیع شهادت نائل آمد.

12345