اخبار و رویدادها: برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه شاهرود

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳- ۱۰:۳۶:۲۶

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه شاهرود

رقابت پنج هزار و 414 نفر داوطلب در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1394

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود از رقابت پنج هزار و چهارصد و چهارده داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته داخلی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر مرتضی ایزدی فرد با بیان اینکه پنج هزار و 414 نفر داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد شرکت دارند، افزود: این تعداد در 189 رشته گرایش با هم رقابت می کنند.

  وی تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال 1394 در تاریخ های پانزدهم، شانزدهم و هفدهم بهمن ماه سال جاری در شش نوبت صبح و بعد از ظهر همزمان با سراسر کشور در دانشگاه شاهرود برگزار می شود.

دکتر ایزدی فرد افزود: آزمون در صبح چهارشنبه پانزدهم بهمن در هشت رشته گرایش، عصر چهارشنبه 10 رشته گرایش، صبح پنج شنبه 83 رشته گرایش، عصر پنج شنبه 12 رشته گرایش، صبح جمعه 22 رشته  و عصر جمعه هفدهم بهمن ماه سال جاری نیز داوطلبان در 54 رشته گرایش با هم به رقابت می پردازند.

ایزدی فرد با بیان اینکه حدود 400 نفر از همکاران دانشگاهی در جلسات مختلف مسئولیت برگزاری این آزمون را بر عهده دارند گفت: آزمون در دو حوزه فرعی دانشکده فیزیک و معماری دانشگاه شاهرود ویژه خواهران و دانشکده مهندسی صنایع  و مدیریت ویژه برادران برگزار می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتایج آزمون نیمه دوم اردیبهشت از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

12345