اخبار و رویدادها: انتصاب سرپرست دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود

انتصاب سرپرست دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳- ۱۵:۵۰:۳۶

انتصاب سرپرست دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه شاهرود

طی حکمی از سوی دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه شاهرود دکتر رضا شیخ به عنوان سرپرست دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت منصوب شد.

در بخش از این حکم آمده است: با عنایت به آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین سوابق و تجربیات ارزنده علمی و اجرائی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به مدت 4 سال به عنوان سرپرست دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت منصوب می شوید تا وظایف و امور محوله را بر اساس آیین نامه فوق و با هماهنگی و همکاری معاونین و مدیران محترم ستادی به انجام رسانید.

 دکتر فاتح با تأکید بر این که احترام به نظرات همکاران در دانشکده، مشورت و نظرخواهی و توجه به سوابق حرفه ای، مبنای این انتصاب بوده است، اظهار امیدواری کرد، دکتر شیخ با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اصول والای انقلاب اسلامی و در سایه صداقت، تلاش، همدلی و همفکری، انضباط کاری و جهاد علمی همکاران محترم، زمینه ارتقای دانشکده را مهیا سازد و منشأ خیر و انجام خدمات شایسته گردد.

پیش از این دکتر بزرگمهر اشرفی این مسئولیت را بر عهده داشت که دکتر فاتح مراتب تقدیر و تشکر خود را از خدمات صادقانه و زحمات ارزنده وی در مدت چهار سال و اندی تصدی ریاست دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت، اعلام کرد.

شایان ذکر است دکتر رضا شیخ دکتری مدیریت تولید و عملیات از دانشگاه تهران و عضو پیوسته انجمن مهندسی صنایع ایران بوده و سرپرستی دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه شاهرود ، مدیریت مرکز رشد و فن آوری پارک علم و فناوری استان سمنان ، معاونت پارک علم و فناوری استان سمنان، ریاست دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت و معاونت فرهنگی - اجتماعی دانشگاه شاهرود را در کارنامه اجرایی خود دارد.

 

12345