اخبار و رویدادها: اعلام برنامه های معاونت فرهنگی دانشگاه شاهرود به مناسبت دهه فجر

اعلام برنامه های معاونت فرهنگی دانشگاه شاهرود به مناسبت دهه فجر
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳- ۱۷:۲۶:۳۷

 اعلام برنامه های معاونت فرهنگی دانشگاه شاهرود  به مناسبت دهه فجر

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود برنامه های این معاونت به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، دکتر هادی قربانی با اعلام برنامه های این معاونت به مناسبت بزرگداشت دهه فجر افزود:  برگزاری جشن بزرگ انقلاب در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با اجرای برنامه هایی از جمله سخنرانی، پخش کلیپ، اجرای موسیقی، مسابقه و  اجرای سرودهای انقلابی توسط گروه بسیج هنرمندان و دیدار با خانواده های شهدای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه  از جمله این برنامه ها  است.

وی برگزاری مسابقه حفظ قرآن کارکنان و اساتید دانشگاه در قالب طرح کتاب المبین و تقدیر از حافظان در بیستم بهمن، انتشار ویژه نامه دهه فجر با عنوان فجر انقلاب، مسابقه پیامکی از ویژه نامه دهه فجر و ارسال پیامک مرتبط با دهه فجر به دانشجویان  را از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

دکتر قربانی اظهار داشت: همچنین به منظور بزرگداشت  جشن پیروزی انقلاب،  فضای دانشگاه در پردیس مرکزی، پردیس فناوری، پردیس کشاورزی و خوابگاه های دانشجویی  چراغانی و آذین بندی می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهرود اضافه کرد: برگزاری کلاس های هنری ویژه کارکنان خانم و خانواده های کارکنان و گشایش نمابشگاه عکس انقلاب  در محوط دانشگاه  و پخش فیلم از وقایع انقلاب از دیگر برنامه هایی است که این معاونت به هدف بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  انجام خواهد داد.

وی در پایان با تاکید بر  اهمیت حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن  خاطر نشان کرد:  معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با این هدف  طی بیانیه ای  از  کلیه  دانشجویان برای حضور در راهپیمایی این روز بزرگ   دعوت به عمل خواهد آورد.


12345