اخبار و رویدادها: اختتامیه شانزدهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه شاهرود

اختتامیه شانزدهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه شاهرود
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳- ۱۵:۳۰:۰۲

اختتامیه شانزدهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه شاهرود

شانزدهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه شاهرود با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، شانزدهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر این دانشگاه در شش رشته تیمی و انفرادی برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها، شرکت کنندگان در رشته های شنا 50 متر قوباغه و 100 مترآزاد، فوتسال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون و آمادگی جسمانی در سالن حجاب خوابگاه هفت تیر به رقابت پرداختند.

در رشته شنا 50 متر قورباغه، شیما گویا مقام اول را از آن خود کرد، مریم حسین پور و الهه جعفری نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته شنا 100 متر آزاد هم، غزاله مزجی در سکوی اول قرار گرفت، نگار آنت دوم شد و مهسا مظفری نیز مقام سوم را از آن خود کرد.

تیم تربیت بدنی 92 هم در رقابت های فوتسال اول شد، تیم فنی و مهندسی دوم و تیم لاله به مقام سوم رسید.

هفت تیم شش نفره نیز در مسابقات بسکتبال به رقابت پرداختند که در پایان تیم فناوران به مقام اول رسید، تیم طراوت و تیم تربیت بدنی به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم تربیت بدنی نیز در رقابت های هندبال در سکوی اول قرار گرفت، تیم فنی و مهندسی در سکوی دوم قرار گرفت و تیم تربیت بدنی 92 هم سوم شد.

مریم بیگدلی، مهلا صادقی و طاهره جابری نیز در مسابقات بدمینتون به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رقابت های آمادگی جسمانی نیز سمیرا زمانیان به مقام اول رسید، فاطمه تقی آبادی دوم و اعظم عبادیان نیز به مقام سومی این دوره از رقابت ها بسنده کرد.

شانزدهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه شاهرود در شش رشته تیمی و انفرادی همزمان با روز دانشجو آغاز و تا کنون ادامه داشت.

در این دوره از رقابت ها حضور تیم های دانشجویان فنی مهندسی، تربیت بدنی و کشاورزی چشمگیر بود.

 

12345