اخبار و رویدادها: دانشگاه شاهرود میزبان بیش از 400 دانش آموز علاقه مند به علم فیزیک

دانشگاه شاهرود میزبان بیش از 400 دانش آموز علاقه مند به علم فیزیک
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳- ۱۵:۴۰:۴۶

 دانشگاه شاهرود میزبان بیش از 400 دانش آموز علاقه مند به علم فیزیک

دانشگاه شاهرود میزبان بیش از 400 دانش آموز علاقه مند به علم فیزیک

 

دانشکده فیزیک دانشگاه شاهرود برای اولین بار به مناسبت روز فیزیک، در روز پنجشنبه 13 آذر ماه جاری میزبان بیش از 400 دانش آمور علاقه مند به این رشته می باشد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، این دانشگاه به مناسبت روز فیزیک برای اولین بار از ساعت 9 تا 14روز پنجشنبه 13 آذر ماه جاری با همکاری انجمن فیزیک ایران، میزبان بیش از 400 دانش آموز علاقه مند به علم فیزیک می باشد.

دکتر مهدی مومنی، رییس دانشکده فیزیک دانشگاه شاهرود ضمن اعلام این خبر،  آشنایی بیشتر دانش آموزان علاقمند به محیط های آزمایشگاهی (آموزشی و تحقیقاتی)، مباحث جدید و کاربردی و تبیین علم و رشته فیزیک را از جمله اهداف بارز حضور دانش آموزان مقطع دبیرستان در دانشگاه شاهرود دانست. دکتر مهدی مومنی بازدید دانش آموزان از آزمایشگاه های فیزیک، نمایش فیلم، برگزاری مسابقه علمی و آماده سازی فضا و امکانات جهت انجام آزمایشات ساده را از جمله برنامه های دانشکده فیزیک دانشگاه شاهرود در روز فیزیک بیان کرد و افزود: دانش آموزان پس از بازدید از دانشگاه، با حضور در تالار شقایق ها، از صحبت های اساتید این رشته، دکتر هراتی زاده و دکتر بی تقصیر در خصوص مباحث تکنولوژی مواد نیمه رسانا، کیهان شناسی و اختر فیزیک بهره خواهند برد.

وی در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین دوره روز فیزیک در دانشگاه شاهرود همزمان با 9 دانشگاه از سراسر کشور، اظهار امیدواری کرد برگزاری چنین برنامه هایی سبب آشنایی بیشتر دانش آموزان به علم فیزیک شود.

   

12345