اخبار و رویدادها: عیادت دکتر فاتح از کارمند جانباز دانشگاه شاهرود

عیادت دکتر فاتح از کارمند جانباز دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳- ۱۳:۵۲:۲۹

عیادت دکتر فاتح از کارمند جانباز دانشگاه شاهرود

صبح امروز دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه شاهرود و جمعی از مسئولان و مدیران دانشگاه، با حضور در منزل آقای علی سلمانی کارمند جانباز مدیریت امور فرهنگی دانشگاه شاهروداز وی عیادت کردند.

صبح امروز یکشنبه 9 آذر ماه، دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه شاهرود به اتفاق معاون فرهنگی اجتماعی و کارکنان این معاونت و جمعی از مسئولان و مدیران دانشگاه، با حضور در منزل آقای علی سلمانی کارمند جانباز مدیریت امور فرهنگی از وی عیادت و در بیانات خود با ادای سلام و صلوات به شهدا از شهدا، جانبازان و رزمندگان که بخاطر رضای خداوند جانفشانی نمودند تقدیر کردند. او گفت چه کسی از رنجی که جانباز تحمل می کند خبر دارد. وی گفت محجوب بودن جانبازان، وظیفه ما در رسیدگی به آنها را دو چندان می کند.

در این دیدار صمیمانه که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، دکتر فاتح ضمن اطلاع از روند درمان این جانباز 70 درصد دفاع مقدس، از خداوند منان برای وی سلامتی و بهبودی مسألت نمود.

علی سلمانی هم در این دیدار با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس به نحوه مجروحیت خود در جنگ تحمیلی اشاره کرد و از حضور دکتر فاتح، دکتر قربانی، مسئولان دانشگاه و همراهان تقدیر و تشکر کرد. 

12345