اخبار و رویدادها: برگزاری دهمین نشست تجربه ناب با حضور کارآفرین کشوری در دانشگاه شاهرود

برگزاری دهمین نشست تجربه ناب با حضور کارآفرین کشوری در دانشگاه شاهرود
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳- ۱۳:۵۴:۳۳



انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی دانشگاه شاهرود، از دهمین نشست تجربه ناب با حضور شهرام فخار، موسس رستوران های زنجیره ای پدر خوب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شاهرود، از بدو تشکیل انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی دانشگاه در سال 1387 تا به امروز 9 نشست با حضور چهره های مطرحی چون بابک بختیاری، مبتکر و مدیر عامل مجموعه آیس پک، بهروز فروتن، مدیرعامل صنایع غذایی بهروز، خانم ها مقیمی و دانشور، بانوان کارآفرین ایرانی، آقای هاکوپیان، مدیر عامل پوشاک  هاکوپیان  و ... برگزار گردیده است که همواره با استقبال بی نظیر دانشجویان مواجه بوده است، این بار نیز دهمین نشست تجربه ناب با حضور شهرام فخار، موسس رستوران های زنجیره ای پدر خوب، یکشنبه 9 آذر ماه جاری، ساعت 17.30 در محل تالار شقایق ها برگزار می گردد.

دبیر انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی، برگزاری چنین نشست هایی را براساس یک نگاه روانشناختانه نسبت به موفقیت دانسته و عنوان کرد: ما این نگاه را به دو قسمت تقسیم می کنیم، اول برانگیختن و تشدید احساس نیاز به موفقیت و دوم انتقال چکیده ای از تجربیات ناب یک فرد موفق به افرادی که در ابتدای مسیر موفقیت گام بر می دارند. لذا با دعوت از افراد صاحب نام و دارای شهرت و اعتبار در حوزه کارآفرینی برآنیم تا رسالت خویش در حصول دو هدف فوق را به نحو احسن ایفا نماییم.

علی نهری افزود: یکی از برجسته ترین خصوصیات چنین نشست هایی را امکان طرح ایده های دانشجویی دانست که با ارائه آنها دانشجویان می توانند با شخص مدعو ارتباط و زمینه همکاری را با شرکت های تحت نظر شخص مهمان ایجاد نمایند. کما اینکه چنین ارتباطاتی در طول سالیان گذشته شکل گرفته و تا به امروز نیز پایدار بوده است.

شایان ذکر است، شهرام فخار دارنده عناوین کارآفرین برتر کشور، برترین برند جوان کشور در چهارمین جشنواره تولید کنندگان جوان، برند محبوب کشور در همایش ملی سپاس، سفیر صنعت رستورانداری ایران در جهان در هفتمین جشنواره قهرمانان صنعت، قهرمان صنعت در سالهای 90تا 92 می باشد.

12345