اخبار و رویدادها: دیدار صمیمی روابط عمومی و دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه

دیدار صمیمی روابط عمومی و دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳- ۱۵:۴۰:۵۹

دیدار صمیمی روابط عمومی و دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه

روابط عمومی دانشگاه شاهرود با دبیران انجمن های علمی و دانشجویی این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود، دکتر محسن نظری به همراه کارشناسان این مجموعه، دوشنبه 26 آبان ماه جاری طی دیداری صمیمی در محل دفتر انجمن های علمی و دانشجویی دانشگاه شاهرود با دبیران انجمن های علمی و دانشجویی این دانشگاه  بحث و تبادل نظر کرد.

در این دیدار که با حضور دکتر قلی زاده، مدیر انجمن های علمی و دانشجویی،آقای یونسی کارشناس این مجموعه و دبیران انجمن های علمی و دانشجویی صورت گرفت، با توجه به فعالیت های علمی دانشجویی دانشجویان در انجمن های علمی، نیازها و خواسته های این مجموعه در حوزه روابط عمومی مطرح و بررسی شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های دانشجویان در انجمن های علمی و آرزوی موفقیت برای دانشجویان، به بیان مقررات موجود در روابط عمومی دانشگاه در راستای همکاری بیشتر با انجمن های علمی پرداخت و خواستار رعایت قوانین موجود شد. دکتر نظری در پایان با بیان اینکه انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه شاهرود را دانشجویان فعال و برگزیده هر دانشکده تشکیل می دهند، ابراز امیدواری کرد تا روابط عمومی در جهت پیشبرد اهداف علمی دانشگاه  با انجمن های علمی و دانشجویی همکاری لازم را داشته باشد و پوشش دهنده مناسب اخبار علمی و موفقیت های آنها باشد.



12345