اخبار و رویدادها: آغاز به کار هفتمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی کشور در کیش

آغاز به کار هفتمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی کشور در کیش
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳- ۱۵:۰۶:۴۹

آغاز به کار هفتمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی کشور در کیش

آغاز به کار هفتمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی کشور در کیش

در این نمایشگاه که با هدف ارائه توانمندی های صنایع و خدمات هوایی کشورمان از 27 تا 30 آبان در کیش برگزار می شود 85 شرکت داخلی و 15 نماینده شرکت های خارجی از کشورهای امارات، چین، روسیه، آلمان، سوئد، فرانسه، اوکراین و جمهوری چک حضور دارند.

در بخش نمایشگاهی توانمندی های صنایع هوایی کشور، شرکت های دانش بنیان و سازندگان و طراحان قطعات هوایی به نمایش درخواهد آمد.

علاوه بر آن برخی شرکت های هوایی نشریات و مجلات تخصصی، ماکت و مدل های خود در حوزه صنایع هوایی ارائه می کنند.

در بخش نمایش هوایی و پروازها نیز شرکت های مختلف همچون ایلوشن 076، هواپیماهای سبک و فوق سبک، آبپاش، دو زیست، جایرو و هلی کوپتر حضور دارند.

ارائه توانمندی های صنایع هوایی و خدمات هوایی کشور در حوزه های مسافر و بار، توجه به فرودگاه های کشور در ابعاد گسترش، نوسازی، به روز سازی و اقتصادی کردن آنها و توجه به زیرساخت ها و قوانین از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

طراحی برنامه هایی برای معرفی مزایای پروازهای عبوری از آسمان ایران و تبدیل شدن به هاب منطقه، جذب شرکت های معتبر خارجی از سایر نقاط جهان به منظور استفاده متقابل از توانمندی های ایران و دیگر کشورها، تبدیل جزیره کیش به یکی از مراکز هوایی و هوانوردی کشور، جهت گیری برای مردمی کردن هوانوردی عمومی و حمایت از رسانه های هوایی کشور از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.  

در این نمایشگاه واحدهای دانشگاهی، پژوهشی، تولیدی، تجاری و تحقیقاتی داخلی همراه با شرکت کنندگان خارجی آخرین دستاوردها، تجهیزات و قطعات مختلف صنایع هوایی و خدمات مرتبط را در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد .

ساعت بازدید از نمایشگاه 10 تا 14 و برای نمایش هوایی 14:30 تا 16:30 است.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد کیش برگزار شد، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رییس جمهور، مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش، جهانگیریان معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری، منطقی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس سازمان صنایع هوایی ایران و ایلخانی سرپرست شرکت فرودگاه های کشور حضور داشتند1/.

 

12345