اخبار و رویدادها: بیانیه روابط عمومی دانشگاه شاهرود به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان

بیانیه روابط عمومی دانشگاه شاهرود به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳- ۱۳:۲۶:۱۵



بیانیه روابط عمومی دانشگاه شاهرود به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان


بیانیه روابط عمومی دانشگاه شاهرود به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان

 

یوم الله سیزدهم آبان؛ یادآور مجاهدت‌های ظلم‌ستیزان مسلمانی است که خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ نشان دادند و این آغاز مبارزه‌ای دیگر بود که هنوز هم ادامه دارد. امسال تقارن عاشورای حسینی و روز استکبار ستیزی تقارن زیبایی شده است، تقارن سیزدهم آبانماه و روز شهادت بزرگ مرد و ظلم ستیز عالم، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش.

سیزدهم آبان قلب تپنده انقلاب شکوهمند اسلامی است که تا ابد جان های آزادگان عالم را شور و شعور می بخشد و همواره آنان را در خط سرخ مبارزه با ظلم و استکبار نگه می دارد.

روابط عمومی دانشگاه شاهرود ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوادث یوم‌الله سیزدهم آبان، در پاسداشت این روز تاریخی و بیعتی دیگر با ولایت و پیمانی مجدد برای مبارزه ملی با استکبار جهانی، حضور پر شور و گسترده در تظاهرات ضد استکباری دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه شاهرود را اعلام می دارد و از ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی می خواهیم تا با بصیرت و تعمیق بینش‌های سیاسی و دینی خود در این روز بیاد ماندنی، در روز یکشنبه یازدهم آبان، توطئه‌های شوم دشمنان در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و وحدت امت واحده را خنثی سازند تا به مصداق آیه شریفه "واعتصموا بحبل‌الله جمیعا و لا تَفَرقوا" اجازه ندهیم قدرت‌های شیطانی، صفوف وحدت ما را درهم بشکنند.


12345