اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشکده فیزیک

برگزاری مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشکده فیزیک
یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳- ۱۲:۴۸:۲۹

برگزاری مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشکده فیزیک

مراسم تودیع دکتر سعید حسامی پیله رود و معارفه دکتر مهدی مؤمنی به عنوان رئیس دانشکده فیزیک صبح امروز با حضور هیأت رئیسه دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشکده فیزیک در دفتر ریاست این دانشکده برگزار شد.

رئیس دانشگاه شاهرود در این مراسم با تأکید بر این که از هر فرصتی برای استفاده از نظرات همکاران دانشگاهی برای پیشبرد امور استفاده می کند، گفت: با همکاری همه اعضای هیأت علمی و مدیران موفق دانشگاه، کارها با نظم  خوبی به پیش می رود و هر روز شاهد پیشرفت تازه ای در دانشگاه هستیم.

دکتر محمد مهدی فاتح با اشاره به پیگیری بودجه دانشگاه برای سال 94 از طریق معاونت ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و وزارت علوم اظهار امیدواری کرد بودجه و اعتبارات دانشگاه در سال آینده به وضعیت مناسب و مطلوب نزدیک شود.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های مدیریت مثال زدنی دکتر حسامی در مدت حدود 4 سال ریاست دانشکده فیزیک از وی به عنوان یکی از مدیران موفق دانشگاه که دارای حسن تدبیر، اهتمام، تفکر و عمل اصولی است، یاد کرد و افزود: همه قدردان زحمات و خدمات دلسوزانه دکتر حسامی هستیم و اگر مهلت تبدیل وضعیت ایشان در پیش نبود با استعفای ایشان موافقت نمی کردم.

دکتر فاتح ضمن تأکید بر این نکته که قبول مسئولیت نوعی فداکاری و از خودگذشتگی است از دکتر مهدی مؤمنی به خاطر قبول مسؤولیت دانشکده فیزیک و نیز از هیأت رئیسه و مدیران دانشگاه در همین راستا تقدیر کرد و گفت: انتصاب دکتر مؤمنی با توجه به خرد جمعی و بر اساس نظرات همکاران این دانشکده و مشورت با دکتر حسامی صورت گرفته و روند انتقال و تغییر این مسؤولیت با توجه به همکاری نزدیک دکتر مؤمنی در سمت معاونت دانشکده با دکتر حسامی  مناسب بود.

 رئیس دانشگاه به رتبه بندی وبومتری دانشگاه ها بر اساس تعداد مراجعه به وب سایت هر دانشگاه اشاره نمود و اکیدا خواستار تکمیل و به روزرسانی اطلاعات در وب سایت و گسترش فعالیت های آموزشی و پژوهشی تحت وب اعضای محترم هیات علمی و نیز استفاده از نام «دانشگاه شاهرود University of Shahrood» در مقالات پژوهشی در راستای ارتقاء رتبه دانشگاه شد.

در ابتدای این مراسم دکتر سعید حسامی رئیس سابق دانشکده فیزیک ضمن تشکر از حضور هیأت رئیسه از زحمات و خدمات همکاران خود در مدت حدود 4 سال تصدی ریاست این دانشکده تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد هیأت رئیسه پشتیبانی ستادی لازم را از ریاست جدید دانشکده انجام دهد.

دکتر مهدی مؤمنی رئیس جدید این دانشکده نیز ضمن تشکر از حسن نظر ریاست دانشگاه جهت این انتصاب و با اشاره به نقش مهم و برجسته اساتید برجسته این دانشکده در سطح مدیریت کلان دانشگاه، خواستار بهره مندی از تجارب و رهنمودهای همکاران به ویژه دکتر حسامی در راستای اداره هرچه بهتر امور دانشکده شد.

در این مراسم دکتر عشقی، دکتر قاضی و دکتر شجاعی به نمایندگی از اعضای هیأت علمی ضمن تقدیر از زحمات خالصانه و دلسوزانه دکتر حسامی، دوران مدیریت وی را از بهترین دوره های مدیریت این دانشکده دانستند و برای دکتر مؤمنی آرزوی موفقیت کردند. در ادامه اعضای محترم هیات علمی نظرات خود را ارائه دادند.

12345