اخبار و رویدادها: اطلاعیه ثبت نام و فرمهای مربوط به پذیرفته شدگان ارشد 93 ویژه شاغلین

اطلاعیه ثبت نام و فرمهای مربوط به پذیرفته شدگان ارشد 93 ویژه شاغلین
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳- ۰۷:۴۸:۵۰



اطلاعیه ثبت نام، راهنما و فرمهای پیوست مربوط به پذیرفته شدگان ارشد 93 ویژه شاغلین

اطلاعیه شماره 1

ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون ویژه شاغلین

در دوره های کارشناسی ارشد الکترونیکی(مجازی) و پردیس خودگردان برای نیمسال اول سال تحصیلی 94-93

ضمن عرض تبریک به این عزیزان بدینوسیله باطلاع می رساند: پذیرفته شدگان (مشروط) اعلام شده در فایل پیوست می بایستی:

1-    جهت ثبت نام  الکترونیکی(غیر حضوری)  از تاریخ 07/06/93 به سیستم جامع آموزشی دانشگاه از طریق آدرس http://golestan.shahroodut.ac.ir مراجعه نمایند.

2-     جهت ثبت نام نهایی، حضوری (تحویل مدارک) پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد در تاریخ های  08/07/93    لغایت 09/07/93   صبح ها از ساعت 9 لغایت11 و  بعداز ظهرها از ساعت 14 لغایت 16 به دانشگاه شاهرود (مدیریت تحصیلات تکمیلی) مراجعه نمایند.

ضمنا به اطلاع پذیرفته شدگان محترم می رساند که:

ا) ثبت نام از پذیرفته شدگان صرفا به صورت مشروط انجام  خواهد شد. بدیهی است که پس از تایید مدارک ارائه شده توسط دانشجو (مدارک ثبت نام) و همچنین تایید صلاحیت عمومی پذیرفته شدگان، این ثبت نام به منزله ثبت نام قطعی تلقی خواهد شد. چنانچه صحت مدارک ارائه شده توسط داوطلب تایید نگردد قبولی وی در هر مرحله از تحصیل که باشد لغو گردیده و پذیرفته شده در این خصوص حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

2) این دانشگاه هیچگونه تعهدی برای تامین و در اختیار قرار دادن خوابگاه به پذیرفته شدگان محترم نخواهد داشت.

3) پذیرفته شدگان محترم به هنگام مراجعه برای ثبت نام حضوری (به صورت مشروط) مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری را حتما به همراه داشته باشند.

4)در صورتی که داوطلب  پس از ثبت نام و شروع به تحصیل در این دانشگاه از ادامه تحصیل انصراف دهد نامبرده ملزم به پرداخت شهریه مربوطه مطابق آیین نامه های دوره های مجازی و پردیس خودگردان خواهد بود.

5) عدم مراجعه داوطلب برای ثبت نام در روزهای اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و نامبرده در این خصوص حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

پذیرفته شدگان دوره های آموزشهای الکترونیکی(مجازی) و پردیس خودگردان(خوارزمی)  در هنگام ثبت نام الکترونیکی(غیرحضوری) میتوانند برای واریز پیش پرداخت شهریه بصورت اینترنتی، از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب استفاده نمایند.

 

6)مبلغ علی الحساب برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد در دوره های الکترونیکی دوازده میلیون و پانصد هزار ریال و پردیس خود گردان پانزده میلیون ریال می‌باشد.

7) مبالغ واریزی توسط پذیرفته شدگان به حساب دانشگاه غیر قابل استرداد می باشد، لذا پذیرفته شدگان می بایستی در هنگام ثبت نام دقت لازم را به عمل آورند.

8)راهنمای ثبت نام الکترونیکی  و رمز کاربری ورود به سیستم گلستان به پیوست این اطلاعیه می باشد.

 

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری:

1-   اصل‌ و یک برگ‌ تصویر مدرک‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) مورد تایید وزارت‌ علوم‌، تحقیقات‌ و فناوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای ‌عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌ کارشناسی‌ (لیسانس‌) قید شده‌ باشد‌.

تبصره ‌1- پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی (لیسانس‌) نمی‌باشند، لازم‌ است‌ اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه‌ یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل ‌اخذ کارشناسی‌ (لیسانس‌) با محتوی فرم پیوست شماره 1 این اطلاعیه را ارائه‌ نمایند.

تبصره 2- آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که به هنگام ثبت‌نام و شرکت در آزمون (زمان ثبت‌نام 7/4/93 لغایت 22/4/93) دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ 31/6/93 ( و برای رشته محل های نیمسال دوم تا تاریخ 30/11/93 ) فارغ‌التحصیل می‌شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده و لازم است فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه 48 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در این آزمون که میانگین کل واحدهای گذرانده آنان براساس‌ (‌0) تا (20) تا تاریخ 15/4/93 توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ‌التحصیلی دوره کارشناسی در فرم مذکور درج و قبلاً به تایید مسوول ذیربط رسیده است را در زمان ثبت‌نام ارائه نمایند.(پیوست شماره 2 این اطلاعیه)

تبصره 3 ـ داوطلبانی که در دوره تحصیلی مجازی( ویژه شاغلین ) به عنوان معرفی شده نهایی در این اطلاعیه اعلام گردیده اند لازم است مدارک لازم مبنی بر 3 سال سابقه کار یا حداقل 5 سال سابقه کار منطبق با نظام یادگیری الکترونیکی مصوب وزارت علوم را به هنگام ثبت نام در دانشگاه همراه خود داشته باشند .

2 - اصل‌ شناسنامه‌ و کارت ملی و سه سری‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آنها.

3 - شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌.

تبصره- 12 قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌ منحصراً برای‌ برادرانی‌ که‌ با توجه‌ به‌ ضوابط پس‌ از ثبت‌نام‌ در دانشگاه، برای‌ آنان‌ معافیت‌ تحصیلی‌ صادر می‌گردد.

4 -  مدرکی‌ که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 3 دفترچه‌ راهنمای‌ ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌).

تبصره-  تکمیل برگ درخواست معافیت تحصیلی (پیوست شماره 3 این اطلاعیه) ویژه کلیه مشمولین نظام وظیفه.

5- حکم‌ مرخصی‌ سالانه‌ یا موافقت‌ کتبی‌ و بدون‌ قید و شرط سازمان‌ متبوع‌ برای‌ کارمندان‌ دولت.

6- معرفی‌نامه‌های‌ ذیل ‌لازم‌ است‌ حداکثر تا قبل‌ از انتخاب‌ واحد برای‌ نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ 94-1393 توسط ارگانهای ذیربط‌ از محل مربوط صادر و به‌ موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل‌ قبولی‌ ارسال شده باشد، ‌در غیر اینصورت‌ از ثبت‌نام داوطلبانی که فرم آنان ‌در موعد مقرر واصل نشده باشد، برای ‌نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ جاری‌ ممانعت‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد و قبولی‌ آنان‌ «کان‌ لم‌ یکن» تلقی‌ می‌گردد.

1-6- معرفی‌نامه ‌رسمی ‌از ستاد مشترک‌ سپاه ‌پاسداران‌ انقلاب ‌اسلامی‌ (نیروی مقاومت بسیج) و یا وزارت‌ جهاد کشاورزی با امضاء و مهر هریک‌ از روسای‌ ارگانهای‌ مذکور که‌ در آن ‌قید شده‌ باشد داوطلب‌ باتوجه‌ به‌ ماده‌ 1 و تبصره‌های‌ 4 گانه‌ آن‌ در آیین‌نامه‌ اجرایی‌ قانون‌ ایجاد تسهیلات‌ برای‌ ورود رزمندگان‌ و جهادگران‌ داوطلب‌ بسیجی‌ به‌ دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ و سایر شرایط مندرج‌ در آیین‌نامه‌ مذکور واجد شرایط استفاده‌ از سهمیه‌ رزمندگان‌ می‌باشد.

2ـ6ـ داوطلبانیکه با استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروهای مسلح پذیرفته ‌شده‌اند در زمان ثبت‌نام نیازی به ارائه تائیدیه سهمیه ثبت‌نامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تائید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی می‌باشد.

7- ارائه فیش واریزی به حساب شماره  2172119001003 خزانه داری کل (قابل پرداخت در بانک های ملی) به نام هیات مرکزی گزینش به مبلغ (212000) دویست و دوازده هزار ریال ( تکمیل فرم بررسی تایید صلاحیت عمومی در سه نسخه –پیوست شماره 4 این اطلاعیه).

8- ارائه سی دی حاوی اسکن مدارک بند های( 1الی7).

 

 

 

ب - تذکرات‌ مهم

1ـ در رشته محل هایی که تعداد قبولین به حد نصاب تشکیل کلاس نرسد تصمیم گیری درخصوص تشکیل کلاس با دانشگاه خواهد بود .

2 ـ با توجه به اینکه در این آزمون ، پذیرش دانشجو در دوره مجازی منحصراً از بین شاغلین و کارکنان دستگاههای دولتی و غیر دولتی صورت می پذیرد ؛ لذا شاغلین و کارکنان دستگاههای دولتی و غیر دولتی ( با حداقل سه سال سابقه کار بعد از اتمام مقطع تحصیلی قبلی و یا حداقل 5 سال سابقه کار منطبق با نظام یادگیری الکترونیکی مصوب وزارت علوم ) ، به عنوان شاغل شناخته شده و صرفا داوطلبان شاغل ( با شرایط فوق ) ، می توانستند نسبت به انتخاب رشته های مربوط به دوره تحصیلی « مجازی ویژه شاغلین » اقدام نمایند . لذا داوطلبان غیر شاغلی که اقدام به انتخاب رشته های دوره تحصیلی مجازی نموده اند ، انتخاب آنان حذف و در این کدرشته محل ها گزینشی صورت نگرفته است .

3ـ حضور شخص پذیرفته شده جهت ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخهای اعلام شده توسط دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد.

4ـ معدل‌ لیسانس‌ پذیرفته‌ شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد، بدیهی است از ثبت‌نام قطعی آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) جداً خودداری خواهد شد.

5ـ از پذیرفته‌شدگانی ‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 31/6/93 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ «کان‌ لم‌ یکن» تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان‌ طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

7ـ در هر مرحله‌ از آزمون (ثبت‌نام‌، پذیرش و یا هنگام‌ تحصیل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

 


مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه شاهرود

12345