اخبار و رویدادها: تقدیر سرپرست دانشگاه شاهرود از کارکنان روابط عمومی و اموربین الملل

تقدیر سرپرست دانشگاه شاهرود از کارکنان روابط عمومی و اموربین الملل
یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳- ۱۲:۵۲:۱۰

تقدیر سرپرست دانشگاه شاهرود  از کارکنان روابط عمومی و اموربین الملل

دکتر محمدمهدی فاتح سرپرست دانشگاه شاهرود، در نشستی صمیمی از مدیریت و کارکنان روابط عمومی و امور بین الملل این دانشگاه تقدیر کرد.

سرپرست دانشگاه شاهرود ضمن تأکید بر اهمیت قدرشناسی از کارکنان خدوم و دلسوز دانشگاه، خطاب به کارکنان روابط عمومی و امور بین الملل گفت: در مدتی که مسئولیت دانشگاه را بر عهده گرفته ام، شاهد زحمات و تلاش های بسیار خوب شما بوده ام.

دکتر فاتح که صبح امروز یکشنبه اول تیرماه، در دفتر خود میزبان مدیر و کارکنان روابط عمومی و امور بین الملل بود، ضمن مقایسه برگزاری همایش ها و مراسم مختلفی که روابط عمومی آن ها را برگزار کرده، بر روند رو به رشد این برنامه ها به لحاظ کیفی، اذعان کرد و گفت: در مقایسه بین برگزاری مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه و بزرگداشت هفته معلم، مراسم هفته معلم به لحاظ مدیریت برنامه کیفیت بهتر و مناسب تری داشت که نشان دهنده روند رو به رشد روابط عمومی است.

وی با اشاره به انعکاس مناسب اخبار در سایت دانشگاه، پوشش خبری دانشگاه را در ابعاد محتوایی، کمی و به روز بودن، در سایت و رسانه ها مثبت و مناسب ارزیابی کرد.

دکتر فاتح ضمن اشاره به پیشرفت ها و بهبود عملکرد روابط عمومی، این مجموعه را زنده، فعال و پویا توصیف کرد و از زحمات و تلاش های مدیریت و کارکنان روابط عمومی و امور بین الملل تقدیر و تشکر کرد.

در ابتدای این نشست دکتر محسن نظری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد روابط عمومی و امور بین الملل، از دکتر فاتح سرپرست دانشگاه و دکتر آقاجانی رئیس دفتر ریاست به خاطر برگزاری این جلسه تقدیر و تشکر کرد.   

در پایان این جلسه لوح تقدیر و هدیه ای به پاس قدردانی از زحمات کارکنان روابط عمومی توسط سرپرست دانشگاه به آنان اهداء گردید.

12345