اخبار و رویدادها: راهیابی دانشجویان دانشگاه به مرحله نهایی مسابقات قرآن دانشجویان کشور

راهیابی دانشجویان دانشگاه به مرحله نهایی مسابقات قرآن دانشجویان کشور
سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳- ۱۶:۳۵:۵۵

راهیابی دانشجویان دانشگاه به مرحله نهایی مسابقات قرآن دانشجویان کشور

اداره کل امور فرهنگی دانشگاه شاهرود از حضور پنج نفر از دانشجویان این دانشگاه به مرحله کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

دکتر مهدی برادران با اشاره به اینکه مسابقات قرآن کریم دانشجویان سراسر کشور از سوی معاونت فرهنگی وزارت علوم همه ساله در بخش های شفاهی، کتبی، پژوهشی و ادبی در سه مرحله درون دانشگاهی، منطقه ای و کشوری برگزار می گردد، از اخذ جواز ورود پنج دانشجوی دانشگاه شاهرود به مرحله ی کشوری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

وی افزود: این مسابقات با هدف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و ایجاد انس و الفت بیش از پیش دانشجویان دانشگاه ها با قرآن کریم و مفاهیم والای آن، ارج گذاری به فعالیت های قرآنی، تشویق نخبگان و شناسایی و معرفی استعداد های برجسته قرآنی دانشجویان به جامعه دانشگاهی و قرآنی کشور برگزار می شود.

برادران با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی همواره مورد اهتمام معاونت فرهنگی دانشگاه شاهرود بوده، عنوان کرد: مرحله دانشگاهی این دوره، در نیمه دوم بهمن ماه سال گذشته، در دانشگاه شاهرود و مرحله ی منطقه ای آن در اردیبهشت ماه جاری در سبزوار برگزار گردید که پنج دانشجوی دانشگاه شاهرود تیر ماه سال جاری، در مرحله ی کشوری بیست و نهمین دوره از این مسابقات حضور می یابند.

امیر حسنی، احسان غلامی، محمد حسین پور، علی اکبر قاسمی و سعید عربعامری از دانشگاه شاهرود راه یافتگان به مرحله ی کشوری این دوره از مسابقات می باشند.

12345