اخبار و رویدادها: تودیع و معارفه معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شاهرود

تودیع و معارفه معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شاهرود
یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳- ۱۳:۱۲:۲۴



دکتر فاتح صبح امروز در مراسم تودیع دکتر علی اکبر پویان و معارفه دکتر علی دستفان به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شاهرود از فعالیت های بسیار مؤثر، جدی و ارزشمندی دکتر پویان تقدیر کرد.

دکتر محمدمهدی فاتح صبح امروز یکشنبه در مراسم تودیع دکتر علی اکبر پویان و معارفه دکتر علی دستفان به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شاهرود با تقدیر از فعالیت های بسیار مؤثر، جدی و ارزشمندی که دکتر پویان در طی 6 سال از خود در دانشگاه به یادگار گذاشت، به توسعه کمی و کیفی امور پژوهشی و فناوری دانشگاه در طی این مدت اشاره کرد و گفت: در دانشگاه شاهد انتشار مجلات علمی پژوهشی، ایجاد هسته های تحقیقاتی جدید، شکل گیری پژوهشکده هایی با نام و مأموریت جدید، ایجاد قطب علمی، افزایش اعتبارات پژوهشی، تصویب طرح های پژوهشی، اعطای پژوهانه، برگزاری مراسم تقدیر و تشویق پژوهشگران برتر دانشگاه و ده ها طرح و برنامه مؤثر در حوزه پژوهش و فناوری بودیم.

دکتر فاتح خطاب به دکتر پویان ادامه داد: این مرد بزرگ با فعالیت های بسیار پرثمر و ارزشمند، دانشگاه را از هر حیث در این حوزه به پیش برد و ما قدردان زحمات و تلاش های ارزشمند ایشان هستیم.

دکتر فاتح ضمن برشمردن سوابق علمی و اجرایی دکتر دستفان، به تجربه ارزنده ایشان در اداره پارک علم و فناوری استان سمنان اشاره کردکه همه ما شاهد مدیریت موفق آقای دکتر دستفان بعنوان رئیس دانشکده برقو رباتیک بوده ایم.هم چنین گفت که دکتر دستفان در زمان مسئولیت معاونت آموزشی و پژوهشی بنده، تجربه مناسب مدیریت امور پژوهشی و ارتباط با صنعت را داشتند. بعلاوه، ایشان در فناوری و طرح های فنی بزرگ مشارکت علمی و اجرایی دارند که به عنوان یک مدیر با تجربه در این زمینه از ایشان دعوت کردیم تا این مسئولیت را بپذیرند.

استاد دانشکده برق و رباتیک دانشگاه شاهرود با اشاره به روند انتخاب دکتر احمدی فرد به عنوان رئیس دانشکده برق و رباتیک تصریح کرد: وثوق بسیار خوبی که اعضای دانشکده به آقای دکتر احمدی فرد دارند و نظرسنجی و نظرخواهی که از دانشکده داشتیم، پشتوانه خوبی برای ایشان است.

وی ضمن تشکر از دکتر دستفان و دکتر احمدی فرد به خاطر پذیرش مسئولیت، ادامه داد: با تجربه خوبی که از مدیریت ارزشمند این برادران عزیز داشتیم، بسیار خوشحالیم که عهده دار مسئولیت شدند.

دکتر فاتح با تبریک ویژه به مدیران و رؤسای دانشکده هایی که به تازگی مسئولیت پذیرفتند برای همه آنان در این مسیر آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست دانشگاه در پایان با اشاره به مصوبات جدید کمیسیون دائمی هیأت امناء دانشگاه از تصویب پنج میلیارد و چهارصد میلیون ریال کمک به صندوق ها و بیمه تکمیلیکارکنان دانشگاه خبر دارد و افزود: این رقم در سال گذشته سه میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده که در سال جاری شاهد افزایش خوبی در این بخش هستیم.

 

12345