اخبار و رویدادها: دکتر علی دستفان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شاهرود شد

دکتر علی دستفان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شاهرود شد
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳- ۰۹:۳۰:۲۴

دکتر علی دستفان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شاهرود شد

طی حکمی از سوی دکتر محمد مهدی فاتح، سرپرست دانشگاه شاهرود، دکتر علی دستفان استادیار دانشکده مهندسی برق این دانشگاه به سمت معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شاهرود منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به  بند «10- هـ» ماده «4»  آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب جلسه 684  شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب تعهد،  توانمندی و تجارب ارزنده علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه منصوب می شوید.

در ادامه این حکم اظهار امیدواری شده است، دکتر دستفان بتواند بر اساس اهداف و سیاست های پژوهشی وزارت متبوع و برنامه راهبردی دانشگاه و با همفکری و همکاری اساتید و صاحب نظران متخصص زمینه ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی و تحقیقات کاربردی دانشگاه را فراهم نماید.

دکتر علی دستفان استادیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه شاهرود، دانش آموخته دکتری برق گرایش قدرت از دانشگاه ولونگونگ استرالیا، عضو IEEE  (موسسه بین المللی مهندسان برق و الکترونیک) و عضو انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران می باشد.

وی همچنین ریاست پارک علم و فناوری استان سمنان، مدیریت امور پژوهشی و دفتر ارتباط با صنعت و ریاست دانشکده مهندسی برق دانشگاه شاهرود را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

شایان ذکر است پیش از این دکتر علی اکبر پویان سمت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه شاهرود را به مدت 6سال بر عهده داشت که طی نامه ای از سوی دکتر فاتح، ضمن قبول استعفا، از زحمات و تلاش های ارزنده وی تقدیر  و تشکر گردید.

12345