اخبار و رویدادها: دیدار صمیمانه نیروهای شرکتی با سرپرست دانشگاه شاهرود

دیدار صمیمانه نیروهای شرکتی با سرپرست دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳- ۱۲:۱۱:۵۱



کارکنان شرکتی دانشگاه در جلسه ای مسائل و مشکلات خود را با سرپرست و معاون اداری و مالی دانشگاه مطرح کردند.

در ابتدای این نشست صمیمانه که با حضور بیش از 70 نفر از نیروهای شرکتی صبح امروز چهارشنبه 21 خردادماه در سالن جلسات کوثر برگزار شد، کارکنان شرکت های خدماتی به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند و خواستار توجه بیشتر به مسائل کاری و معیشتی خود شدند.

سرپرست دانشگاه شاهرود با ابراز خرسندی از این که فضا و فرصتی فراهم شد تا با نیروهای خدماتی دیدار داشته باشد، گفت: شما در دانشگاه زحمت می کشید، کار می کنید، عمر خود را صرف کردید و ما شاهد این خدمات بوده ایم.

دکتر محمدمهدی فاتح ادامه داد: در بخش های مختلف دانشگاه، حضور شما را احساس کرده و دیده ایم که در هر شرایطی با زحمات و مشقت های فراوان، ارائه خدمت کرده اید و وظیفه انسانی ماست که در جهت بهبود وضعیت موجود شما تلاش کنیم.

وی با اشاره به این که طبق قانون نیروهای شرکت های خدماتی، نیروی دانشگاه محسوب نمی شوند، تأکید کرد: در عین حال وظیفه انسانی ما حکم می کند که به دنبال راهکارهایی باشیم که به بهبود وضعیت کاری و معیشتی شما منجر خواهد شد و در این خصوص برنامه هایی داریم که حتماً در آینده پیگیری و دنبال خواهیم کرد.

معاون اداری و مالی دانشگاه نیز در این دیدار با بیان این که اگر قانون ملاک عمل ما، شما و شرکت های خدماتی باشد، در روند امور دانشگاه مشکلی ایجاد نخواهد شد، تأکید کرد: اگر حقی از شما به وسیله ما تضییع شود، همه باید پاسخگو باشیم.

دکتر محمد علی مولایی با اشاره به قوانین موجود در خصوص شرکت های خدماتی تصریح کرد: در مورد نیروهای خدماتی، با توجه به این که نیروی دانشگاه محسوب نمی شوند، اختیارات دانشگاه به لحاظ قانونی محدود است، اما با توجه به این که این نیروها سال های زیادی است که در دانشگاه صادقانه خدمت می کنند، از هرگونه مساعدتی که در چارچوب قوانین امکان آن وجود داشته، از سوی مدیریت دانشگاه دریغ نشده است.

 

12345