اخبار و رویدادها: دانشگاه شاهرودآماده میزبانی ششمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش

دانشگاه شاهرودآماده میزبانی ششمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش
چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳- ۱۵:۲۶:۱۴

دانشگاه شاهرودآماده میزبانی ششمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش

ششمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش، ششم لغایت هشتم خرداد ماه جاری در دانشگاه شاهرود برگزار می شود.

دکتر حیدر طوسیان شاندیز با اعلام این خبر، درباره محورهای این کنفرانس گفت:امنیت سایبری، سامانه های همراه، خدمات الکترونیکی، فن آوری های وب، سامانه های هوشمند درICT، سامانه های چند رسانه ای، رایانش های ابری توری و خوشه ای، مهندسی دانش، فناوری اطلاعات و مدیریت، شبکه های اجتماعی و اخلاق، قوانین و فرهنگ در فناوری اطلاعات از محورهای این کنفرانس می باشد.
دبیر این کنفرانس در ادامه درباره اهداف کنفرانس افزود: در جهت رشد و توسعه دانش و فناوری اطلاعات و تبادل آخرین دستاوردهای علمی- تحقیقاتی، پژوهشی و صنعتی  و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با فناوری اطلاعات و دانش، ششمین کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش از 6 الی 8 خرداد ماه سال جاری توسط انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و دانشگاه شاهرود برگزار می شود.
دکتر طوسیان ادامه داد: کمیته­ برگزار کننده­­ کنفرانس درصدد است با برگزاری نشستهای علمی- تخصصی، برگزاری کارگاههای آموزشی، برگزاری میزگردهای علمی و نمایشگاه، علاقمندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی و چالش های مرتبط با زمینههای مختلف فناوری اطلاعات و دانش آشنا سازد.
وی همچنین گفت: برای دومین بار پس از ikt2013 در این کنفرانس گزارش های تجارب موفق ارسالی نیز مورد داوری، ارائه و چاپ به عنوان گزارش تجارب موفق قرار می گیرد. همچنین گزارش های عملکردی صنعتی و سازمانی نیز به طور جداگانه در این کنفرانس مورد بررسی و در صورت مناسب بودن در جلسات ویژه ای ارائه خواهند شد و در کنار مقالات کنفرانس بعنوان گزارش های سازمانی چاپ می گردند.
دبیر اجرایی کنفرانس با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه که از ساعت 9 صبح سه شنبه 6 خرداد با حضور اندیشمندان و صاحبنظران برگزار می شود گفت:  در حاشیه کنفرانس نمایشگاهی به مدت سه روز به منظور ارائه توانمندی ها، محصولات و خدمات در این حوزه، با حضور شرکت های فعال در زمینه های مرتبط با محورها و اهداف کنفرانس گفت: علاقه مندان به شرکت در این کنفرانس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این کنفرانس به آدرسwww.ikt-2014.ir مراجعه نمایند./1
12345