اخبار و رویدادها: موفقیت های ورزشی دانشگاه شاهرود

موفقیت های ورزشی دانشگاه شاهرود
دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳- ۱۴:۵۰:۴۱



اخبار ورزشی از دانشگاه شاهرود

کسب مقام سوم مسابقات والیبال توسط دانشگاه شاهرود

دختران والیبالیست دانشگاه شاهرود مقام سوم مسابقات والیبال دانشجویان دختر منطقه 3 دانشگاه های کشور را از آن خود کردند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه شاهرود با اشاره به سطح بالای این دوره از مسابقات اعلام کرد: در مسابقات والیبال دانشجویان دختر منطقه 3 دانشگاه های کشور، که از چهارشنبه 17 لغایت دوشنبه 22 اردیبهشت ماه جاری، به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، تیم دانشگاه شاهرود توانست، مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نماید. در این دوره از مسابقات دانشگاه بیرجند، دانشگاه فردوسی مشهد، و دانشگاه مازندران، به ترتیب به مقام های اول، دوم و چهارم دست یافتند.

 

دانشگاه شاهرود میزبان مسابقات تنیس روی میز دختران دانشگاه های منطقه 3 کشور

سرپرست اجرایی مسابقات دانشگاه شاهرود  از میزبانی دانشگاه شاهرود در مسابقات تنیس روی میز دختران دانشگاه های منطقه 3 کشور خبر داد.

دکتر علی حسنی با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: این مسابقات با حضور 6 تیم از دانشگاه های منطقه 3 کشور، چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه لغایت شنبه 3 خرداد ماه به میزبانی دانشگاه شاهرود، در سالن تنیس روی میز این دانشگاه برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای تماشای این مسابقات در سالن تنیس روی میز دانشگاه شاهرود حضور یابند.

 

کسب مقام اول تیمی و سهمیه المپیاد ورزشی توسط دانشجویان پسر دانشگاه شاهرود

مسابقات قهرمانی بدمینتون دانشجویان منطقه 3 ورزش دانشگاه های کشور، به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد، دوشنبه 22 الی جمعه 26 اردیبهشت ماه جاری برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات که با حضور 8 تیم از دانشگاه های منطقه 3 کشور برگزار شد، تیم دانشگاه شاهرود با کسب مقام اول تیمی، جواز حضور در المپیاد دانشجویی کشور را بدست آورد. این المپیاد به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی، مرداد ماه 93 برگزار می گردد. شایان ذکر است در این دوره از مسابقات در  سینگل انفرادی، علی سلطانی حائز مقام سوم، در دوبل آزاد حمید عراقی و الیاس قمری مقام اول و  بهادر قره گزلی و امیررضا خیر اندیش موفق به کسب مقام دوم شدند.

تیم دانشگاه شاهرود را علی سلطانی، حمید عراقی، الیاس قمری، بهادر قره گزلی، امیررضا خیراندیش و سیدامیر سجاد حسینی با مربی گری احسان صناعی مقدم و سرپرستی احمد خراطها تشکیل می دهند.

 

دوره مربی گری درجه 3 دو و میدانی دختران دانشگاه شاهرود

هیئت دو و میدانی اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با همکاری تربیت بدنی دانشگاه شاهرود دوره مربی گری درجه 3 دو و میدانی دختران را 24 لغایت 28 اردیبهشت ماه جاری برگزار کرد.

دکتر علی حسنی ضمن اعلام این خبر گفت: این دوره با حضور 30 تن از دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه شاهرود، با تدریس خانم صفرنژاد برگزار شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه شاهرود ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز این دوره در دانشگاه شاهرود خاطر نشان کرد: این دوره با همکاری و تلاش های رئیس هیئت دو و میدانی اداره ورزش و جوانان آقای حسینی برگزار گردید.

 

 

 

12345