اخبار و رویدادها: انتصاب رییس دانشکده ریاضی دانشگاه شاهرود

انتصاب رییس دانشکده ریاضی دانشگاه شاهرود
چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳- ۲۲:۱۲:۲۵



دکتر محمد مهدی فاتح با عنایت به آئین نامه جامع مدیریت دانشگاهها ومؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، دکتر ابراهیم هاشمی را به عنوان رئیس دانشکده ریاضی منصوب کرد.

 

دکتر محمد مهدی فاتح   با عنایت به  آئین نامه جامع مدیریت دانشگاهها ومؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، دکتر ابراهیم هاشمی را به عنوان رئیس دانشکده ریاضی منصوب کرد. سرپرست دانشگاه مطرح نمود که احترام به نظرات همکاران در دانشکده، مشورت و نظرخواهی و توجه به سوابق حرفه ای، مبنای انتصاب بوده است.

در بخشی از حکم سرپرست دانشگاه خطاب به رییس دانشکده ریاضی آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اصول والای انقلاب اسلامی و در سایه صداقت، تلاش، همدلی و همفکری با همکاران محترم آن دانشکده، زمینه فعالیت های برون دانشگاهی را فراهم آورده و  زمینه ارتقاء و تعالی هر چه بیشتر همکاران و دانشکده را مهیا سازید. انشاء ا...  با تقویت نظم و انضباط کاری و فراهم نمودن زمینه تعامل مناسب بین دانشجویان، اساتید و کارکنان، موفق به تاییدات الهی و منشاء خیر و خدمات شایسته واقع گردید.

سرپرست دانشگاه همچنین  از خدمات صادقانه و زحمات ارزنده دکتر احمد زیره تشکر کرده و ابراز امیدواری کرده است که دانشگاه و دانشکده ریاضی همچون گذشته از تجربیات علمی و اجرایی ایشان بهره مند گردد.

 

12345